1 Nisan 2021 Perşembe

Ben, April's fool !

Beni bilenler bilir, bu blog açıldığından bu yana 1 Nisan şakası yapıyorum. Bazen sahici gibi, bazen de eğlenceli oluyor şakalarım. Zevkle yazarım hep. Bakıyorum da geçen sene bile yapmışım; hem de pandemi nedir doğru dürüst bilmezken ve dolayısıyla da ödüm patlarken…

Bu sene bu zinciri kırıyorum.  Artık sıra sizde!

Lütfen, n’olur, çok rica ediyorum, birisi bana “Bu yaşadığımız her şey şaka!” desin.

 

Mesela şöyle sıralayıp yazın bana biriniz;


Avro 9,78 TL olmuş! Şaka şaka Nisan Biirr!

Dolar 8,34 TL olmuş! Şaka şaka Nisan Biirr!

İstanbul Sözleşmesini iptal etmişiz! Şaka şaka Nisan Biirr!

Hafta sonları içki satmak yasaklanmış! Şaka şaka Nisan Biirr!

Covid-19 vaka sayısında Avrupa birincisi olmuşuz! Şaka şaka Nisan Biirr!

Mercimek, buğday ve hatta samanı bile ithal ediyormuşuz! Şaka şaka Nisan Biirr!

Genç işsizlerin sayısı çok artmış! Şaka şaka Nisan Birr!

Yabancı özel bir şirket, altın aramak için Kaz Dağlarını delik deşik etmiş! Şaka şaka Nisan Birr!

Ülkede okullar ticarethaneye dönmüş! Şaka şaka Nisan Biirr!

Memal Mırıçtaroğlu koltuğunu BIRAKMAYI asla düşünmüyormuş! Şaka şaka Nisan Birr!

Her gece televizyonlarda akşam 8 gece 12 arası dört saat boyunca ağlak diziler yayınlanıyormuş! Şaka şaka Nisan Birr!

Menemen soğansız yapılınca daha güzel olurmuş! Şaka şaka Nisan Birr!



HAMİŞ: Seneye 1 Nisan’da şaka yapacak ruh bütünlüğüne kavuşmak dileğiyle…



10 yorum :

  1. Keşke dediğin gibi hepsi şaka olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu birisi bana söylesin nolur nolur nolur :)

      Sil
  2. Evet ya, biri şaka dese..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi sen de bari, birbirimize diyeelim; bunlar şaka! :(

      Sil
  3. Evet Hanımefendi tüm bu gördükleriniz bilinçaltınızın bir oyunu. Şimdi sizi hipnozdan çıkaracağım. Parmağımı şıklatınca gözlerinizi açın lütfen. Üç... İki... Bir... Şıkk :))
    Ah keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de hepimiz hipnozdayız, ne güzel söylediniz. Birden uyanacağız hep birlikte, hem de hep birlikte..

      Sil
  4. Yalnız her şakada bir gerçeklik payı vardır da derler...
    :)
    Şaka şaka.
    Bugün 1 nisan canım. Hepsi şaka bunların.
    Ammaaaa...
    Yarına ne olur orasına karışmam.

    YanıtlaSil
  5. Otuz yıl önce asla hayal edemeyeceğimiz şeyler. Bu bir rüya olmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan düşününce ürküyor, çok garip zamanlar bunlar, cidden çok ama çok acayip...

      Sil