24 Aralık 2023 Pazar

Yapay Zeka Bard, Bize Uzaylı Diyaloğu Yazdı!

Gece gece sevgili bebek yapay zekâmız Bard’a basit bir soru sordum. "5186 yılından gelen bir uzaylı 2023 yılındaki Türklere neler söyler" dedim. Basit bir soruydu ve hiç müdahale etmedim verdiği yanıta. Olduğu gibi size aktarıyorum.


Bu resmi de başka bir yapay zeka çizdi.

Bunu da yapay zeka çizdi, maalesef bizi böyle tanıyor


Dedim lütfen Türkleri modern çiz, o da bunu yaptı en son

Görüyorsunuz işte sevgili dostlar, yapay Zeka Bard bizim hakkımızda bunları söylüyor. Canva böyle şeyler çiziyor. Yorumsuz olarak yayınladım ben de. Üzerinde konuşa konuşa şiştik ayol...

İyi uykular efenim, mutlulukla ve huzurla... 

12 yorum :

  1. Mustafa Dürüst24 Aralık 2023 10:51

    Bu uzaylı arkadaşın tez gelip beni de götürmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki konuşmamızda ileteceğim kendisine söz, o iş bende :)))

      Sil
  2. Bir de sorunlara el atsaydı keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin ikisinde kendisini çok yormak istemedim, ama bu sohbetleri derinleştirmeyi düşünebilirim :))

      Sil
  3. Kimmiş bu Bard dedim, hemen araştırıp öğrendim. Soru bana biraz ağır gelmişti. Bard'a sordum, Evde Yazar size başka soru sordu mu diye. Uzun uzun cevapladı. Epey güzel bir izlenim bırakmışsınız Bard üzerinde. Son paragrafını aşağıya iliştiriyorum:))

    "Evde Yazar, bana soru soran ilk kişi değildi. Daha önce başkaları da bana soru sormuştu. Ancak, Evde Yazar'ın soruları daha derin ve daha düşündürücüydü. Bu sorular, kendim ve yeteneklerim hakkında düşünmeme ve öğrenmeme yardımcı oldu."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz. Bard'dan önce Bing vardı, Bard gelince Bing'i boşladım. Vay be Bard'a bak sen, ne güzel bahsetmiş benden helal olsun. :) Şaka bir yana bu yapay zeka konuları benim çok ilgimi çekiyor. Prompt Mühendisi nasıl olunur konularını araştırıyorum hatta. Bu yapay zeka kadar bu yapay zekaya nasıl komut verileceği konusunu bilmek, şu an yıldızı yükselen bir konu.
      Attım ortaya kaçtım ben :)

      Sil
  4. yapay zeka biz türklere ulaşamaz yaaa :) zayıf kalmış burda da :) ilk karşılaşma olduğu için herhalde :) bizlerde yatay zeka var tabiii :) yapay zeka ile makale bilimsel eser ses görüntü foto her şey yapılıyor artık :) hayatımız iyice kolaylaşacak :) şimdi de sen ilk türk klon çifti durali ile duriye nin maceralarını yazsana he he he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen diyaloglar ne kadar zayıf kalmış değil mi :)) Muhtemelen ne diyeceğini O da şaşırdı :)) Hayatımızı kolaylaştırır mı yoksa Türk usulü rezil mi eder göreceğiz :)) Çok umutlu değilim açıkçası:) Durali ile Duriye iyi fikirmiş, heheh :))

      Sil