2 Nisan 2013 Salı

Artık bloğumda müzik de var!


Her geçen gün yeni bir şeyler öğreniyorum blog konusunda ve bunları uygulamaktan büyük zevk alıyorum. Acemi bir blogger olarak bloğuma okuyucuların dinleyebileceği müzikleri eklemekten nasıl mutlu oldum anlatamam size; bu nedenle hemen paylaşmak istedim.. Aslında çok basit bir uygulama bu, ama biliyorsunuz bazen çok yorulmadan yaptığınız işler bile size büyük keyif verebiliyor.

Gördüğünüz gibi bloğumun sağ üst bölümünde " bu şarkıları seveceksiniz" başlığında bir takım videolar var. Ana başlıklarını ben belirlediğim için burada yer alan şarkılar da benim müzik zevkimi yansıtacak.Bir anlamda "evdeyazar" seçkileri de diyebiliriz..
 Teşekkürler Google, teşekkürler Youtube diyorum.

Yazımı okumaya başlamadan önce bir şarkı seçin kendinize; bir kaç saniyede bir ana başlıklar değişeceği için alternatifiniz de olacak hem. Açın müziğin sesini, bakalım sıradaki şarkının melodisi yazılarımla uyumlu bir hal alacak mı?
Umarım keyiflenirsiniz benim gibi..
Değişik türler dinleyeceksiniz. Benim çok beğendiğim Rembetico'lar, Traditional Jewish Music,Ezginin Günlüğü ve elbette Gülcan Altan olacak genelde fonda..
Bildiğiniz bir çok Türkçe şarkının Traditional Jewish Music olduğunu duyunca çok şaşıracaksınız başlangıçta; ama eminim çok da seveceksiniz.İlerleyen zamanlarda bu ana başlıklar hakkında kısa bilgilendirme yazıları da yazmayı düşünüyorum, şimdilik sadece müziğe odaklanalım..
Keyifli okumalara eşlik eden kaliteli müzikler eksilmesin hayatınızdan..


0 yorum to “ Artık bloğumda müzik de var! ”

Yorum Gönder