8 Eylül 2015 Salı

Evet'li Hayır'lı Yazı...


Sakince bekliyorum, hayır galeyana falan gelmiyorum, evet haberleri yarım yamalak izliyorum, hayır tartışma programlarını izlemiyorum, evet bu işin bir sonu olacağını düşünüyorum, hayır kötülerin kazanacağına inanmıyorum, evet sakinim, hayır sonlarını iyi görmüyorum, evet er ya da geç İlahi Adalet'in gerçekleşeceğine inanıyorum, hayır sosyal medya hesaplarımda vahşet görüntülerini paylaşmıyorum, evet sosyal medyada “çok üzgünüm, yastayım” yazıp ardından kahkahalarla hayatına kaldığı yerden devam eden insanları görüyor ve kendilerini oldukça iki yüzlü buluyorum, hayır ben sosyal medyadaki kopyala-yapıştır eylemlere katılmıyorum, evet bundan sonra da sadece vicdanları rahatlatan sanal eylemlere katılmayı düşünmüyorum, hayır umutsuz değilim, evet kendi halimdeyim, hayır bu ülkede yeterince kutuplaşıldı zaten, evet cahil değilim, hayır cahillerin söylemleriyle asla gaza gelmem, evet siz de cahillerin söylemleriyle gaza gelmeyin derim, hayır elbette bu işin bir sonu olacak, evet hepimiz insanız, hayır kapitalizmin bu silahı yeni değil ki, hep savaşlardan beslendi bugüne kadar, evet ben barıştan yanayım, hayır kaç bininci tekrarını izlediğimiz bu ucuz senaryoların artık tıkanmaya yüz tuttuğunu düşünüyorum,
evet,

dünyayı güzelliğin kurtaracağına ve bir insanı sevmekle başlayacağına her şeyin, yürekten ama taa yürekten inanıyorum...


22 yorum :

  1. Güzel yazı olmuş, yaratıcı. Üslubunuz gerçekten oturmuş ve yazılarınız bir kimlik kazanmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sabah öylesine içimden geldi...
      Sevgiler..

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, kendini daha iyi ve daha net ifade edemezdin sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bunu yazmak geldi içimden...

      Sil
  3. Çok beğendim yazınızı, üslubunuzu.Sonunda içimizi ferahlatan birileri oldu bugünlerde.Sürekli bu kötülüklerden bahsederek yaşayamıyor insan, nefes alamıyor.Yüreğinizle ferahlattınız içimizi teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunalıma girmemek ve her şeye rağmen ayakta kalmak lazım...
      Ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Nokta renkli ve güzel çiçekler açsın iç dünyamda ve dünyalarında..

    YanıtlaSil
  5. Evet ve hayırlarla ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Allah sonumuzu hayır etsin..

    YanıtlaSil
  6. sendenim.....
    :( benim fazla sözüm kalmadı olanlara yaşananlara...

    YanıtlaSil
  7. ilk okumada ya beynim hata verdi benim. Anca sindire sindire okuyunca anladım .Emeğine sağlık efendim . Renkli renkli yazı için teşekkür ediyorum. Birde o alttaki güzel boyama resimden ablamda da var sürekli boyuyor efendim. Arada bende yardım ediyorum falan :D

    YanıtlaSil
  8. Çok çok güzel başarılı bir yazı olmuş..Tebrikler. Duygularıma tercüman olmuşsunuz. Ben de sosyal medyadaki çoğu paylaşımı samimi bulmuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bir haykırış gibi oldu bu yazı, öyle birdenbire çıkıverdi..
      Sosyal medyada herkes duyarlı, bazıları ise içlerindeki canavarı dışarıya çıkarıyor...

      Sil
  9. Bu yazının üzerine söylenecek söz var mı? HAYIR,
    Ben çok mu yerinde ve güzel buldum ? EVET.
    ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Benim de duygularıma tercüman olmuşsunuz, gönülden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. vay be... yazı güzel, çalışma güzel. Hepsinden ötesi iki çalışmayı birleştirme fikri güzel. Elinize sağlık

    YanıtlaSil