24 Mayıs 2013 Cuma

Evde Yazar Dördüncü Ayında / Yazmamı istediğiniz konular

dördüncü ay..


Ne kadar da çabuk geçiyor zaman.. Bloğa ilk "Merhaba" yazımı 23 Ocak'ta yazmıştım, dün itibariyle dördüncü ayımızı bitirdik sizlerle beraber..
İlk " Merhaba" yazımı dün gibi anımsıyorum. Ne yazacağını bilemeyen ürkek hallerimi, tepkileri merak edişimi, ilk yorumu okuduğumdaki heyecanımı, ilk üyeler olduğunda duyduğum sevincimi..
 Bu gün itibariyle bloğuma kayıtlı 69 üye ve 172 Google arkadaşım var.. İnanın her yeni üye eklendiğinde, her yeni Google arkadaşım olduğunda, her yeni yorumu okurken ilk günkü heyecanı duyuyorum.. Şöyle geriye dönüp baktığımda, gelen e-postaları ve yorumları düşündüğümde birlikte epey bir yol kat ettiğimizi görüyor ve daha güzel yazılar yazabilme isteğinin motivasyonunu hissediyorum.. 
Biliyorsunuz 
"Bazen derin, bazen yüzeysel; yaşama dair ne varsa.."
sloganını benimseyerek yola çıktım. Daha doğrusu ne yaşıyorsam, neyi öğrendiysem, neyi düşünüyorsam, neye heyecanlanıyorsam, neye üzülüyorsam onları paylaşmaya çalışıyorum sizinle..  Bunlar şimdiye kadar iş hayatından yakınmalarım oldu, makale yazarak para kazanma maceralarım oldu, e-ticarete adım atışım oldu.. Bazen de Türkçe'yi katledenlere kızgınlığımı, öylesine parmaklarımdan dökülen doğaçlamaları paylaştım sizlerle..

Madem böylesi kalabalık bir dostluk zinciri kurduk, o halde dördüncü ay dönümünde  size bir önerim var..
 Evde Yazar'ın kaleminden okumak istediğiniz konuları paylaşın istiyorum.. Önerilerinizi yorum olarak yazarsanız; içlerinden seçeceğim, daha doğrusu bildiğim konuları sizlerin adlarını mimleyerek yazmaktan büyük bir mutluluk duyacağımı bilmenizi isterim..

Hep birlikte nice dört aylara diyorum..
Sevgiyle kalın..



14 yorum :

  1. Hayırlı Olsun.
    Paylaşımlarınızın devamı dileğimle...
    http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com/2013/05/evinden-evine-calsan-bir-yazar.html
    (Dün akşam bütün takipçilerim için küçük birer yazı yazmıştım.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bu arada yazılarınızı takip ediyorum ama bunu kaçırmışım demek ki, çok çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Tebrik ederim, gerçekten çok iyi gidiyorsun.Ben sana ne yazacağını söylemeyeceğim ama "amatör ruhundan asla ödün verme" derim.Yani rakamlar, istatistikler, röportajlar, reklamlar vb. :blogcuların cazibesine kapılıp bloglarını unuttukları şeylere amatör ruhunla diren dostum. :)

    Not:Yılların blogcusu değilim ama kör de değilim :). Hepinizi takip ediyorum,yılların takipçisiyim ben,ben daha ölmedim.Bunu da yapıp kaçayım dedim :D:D .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım bu dediklerinizi yapabilirim:)
      Takipçi kalmaya devam:)

      Sil
  3. Öncelikle yeni temanız güzel olmuş ama fazla sade biraz canlılık lazım...Konu olarak günlük olaylar olabilir köşe yazarları gibi konu sıkıntısı çekmezsiniz farklılık olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Temayı nasıl canlandıracağımı çok da bilmiyorum açıkçası.. Önerilerinize açığım..Ben aslında konu sıkıntısı çektiğim için değil, heyecanlı bir paylaşım olsun anlamında öneri getirmiştim:)

      Sil
    2. Renklerde biraz oynama yapabilirsiniz birbirleriyle uyumlu değil, temayı bloghocamdan almıssınız onda bulunan twiter haber seridini ekleyebilirsiniz, ayrıca yazıların bazıları hatalı gözüküyor düzeltilmesi lazım, logoda sıkıntı var, soldaki cerçeve ve bazı kısımlarda hata var aslında küçük detaylar ama bunlar düzeltilse gerçekten daha güzel olabilir birazda ben fazla detaycıyımdır ondanda olabilir :)Köşe yazarlarına taş atmıstım orda:)Zaten ana konunuz belli günlük olaylarda farklılık getirirdi ülkemizde her türden olay oluyor...

      Sil
  4. Öncelikle teşekkür ederim önerileriniz için. Açıkçası renklerin uyumsuz olduğunun, yazıların hatalı olduğunun ben de farkındayım. Ama temayı bu haline getirene kadar bile o kadar çok soru sordum ki Bloghocam'a, açıkçası artık fazla soru sormaya da çekiniyorum. Nasıl yapacağımı da bilemiyorum:(
    Logo derseniz öylesine yaptım bir şekilde ve değişmesi gerektiğinin ben de farkındayım. Umarım iyi bir şey oluşturabilirim yakın zaman içinde:(
    Evet ülkemiz konu cenneti doğru söylüyorsunuz, ama maalesef bu konular çok can sıkıcı.. Bu nedenle günlük olaylara girersem içinden çıkamam gibime geliyor, kendi içimde yaşamayı tercih ediyorum bu nedenle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizin yerinizde olsam bildiğim işi yaparım sadece yazmak... Logo,renk vs uğraşmam tema sitelerini size yollamıstım acın bitane yeni blog orda deneyin hazır temaları çökse bile sorun olmaz... Logosu filan var fontlarda sorun olursa google fonts vardı sanırım türkçe dil sorununu ordan halledersiniz tabi uğraşırım derseniz zamanınız varsa web master siteleri blogla ilgili siteler var tek tek araştırmanız lazım kolay gelsin :)

      Sil
  5. +Engin Yıldız Tema sitelerini şimdi gördüm, teşekkür ederim, mutlaka inceleyeceğim. Bu arada bir kaç saattir uğraşıyorum. Fark ederseniz yazı karakterlerindeki bozuklukları düzelttim, turuncu renkleri mavi yapmayı da başardım:) Ama çok uğraştım:) Renk anlamında düzelteceğim sadece sayfa başlıklarındaki haki renk kaldı, ona da karar v eremedim. Sizce nasıl bir renk olmalı?
    En son olarak da logoyu düzeltmek kalacak. Ona da önereceğinz güzel bir site olursa sanırım bu şekil işlerini bitirmiş olacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://cooltext.com/ --- http://www.grsites.com/generate/category/1/ ---http://www.coolarchive.com/logogenerator.php ---http://www.arkstock.com/3dlogomaker.htm Bunları kulanabilirsin genelde tasarımcı olmayanlar kullanır... Renk olayı sizin terciniz ama deneyerek en iyisini bulabilirsiniz...

      Sil
  6. Teşekkür ederim. Cooltex'den yapmıştım yukarıdakini, pek de içime sinmemişti. Bu söylediğiniz siteleri de araştırayım:) Renk konusunu bir iki denedim pek beğenmedim yaptıklarımı. Çok da zaman alıyor, bir boş anımda tekrar çalışmayı düşünüyorum bu konuda. Mavileri sevdim ama:)

    YanıtlaSil
  7. Nice uzun blog yazılarına diyorum bende.. Gayet güzel başlangıçlar bunlar, sanırım aynı zamanda yazmaya başlamışız. Bana da sanki yıllardır blog yazıyormuşum gibi geliyor. Aynı Türkçe kavgaları etmişiz üstelik, aynı olan şeyler var, aramızda kalsın:) Tek eleştirim, tasarımcı gözüyle, blog'unun teması, çok teknolojik web görüntüsünde, seni daha sıcak temalarla görmek istiyorum. Yazılarını da aynı içinden geldiği gibi yaz, okumak çünkü çok keyifli. Header'ını hala yapamadım, en kısa zamanda yaparak yollayacağım, her gün aklımda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ortak noktamız çok, aramızda kalsın:) Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Tema konusunda haklı olabilirsiniz, ama bu konularda hiç iyi değilim. Bunu bile zor adapte edebildim, hala eksikleri var:) Belki kendimi biraz daha geliştirince tekrar tema değişikliğine cesaret edebilirim ileride.. Header konusunu cidden çok merak ediyorum bu arada, bakalım nasıl olacak, şimdiden ellerinize sağlık:)
      Sevgiler

      Sil