24 Şubat 2014 Pazartesi

Nedir bu Tivibu'dan çektiğim, yazmadan duramadım!

Bundan yaklaşık 5 sene önce, Tivibu henüz çok bilinmezken Tivibu'lu olmuştum. Tivibu Tivibu hu huuu diye şarkısı vardı reklamlarda hatırlarsanız. Çok isteyerek değil, çanaksız olduğu için biraz da mecburiyetten. Çünkü çanak anten alırsam evin içinden boylu boyunca kablo geçmesi gerekecekti, evden kablo geçsin istemedim, neyse işte Tivibu'lu oldum.

İlk zamanlar kendisiyle ilişkimiz bir flörtün cicim ayları gibi gayet güzeldi. “Seç İzle” ve “Kirala İzle” diye seçenekleri vardı. 9.90 lık en mini pakete sahip olmama rağmen bedava “Seç İzle” klasöründen film seçip izlerdim.  Çoğu eski meski filmlerdi ama olsun, ne mutlu günlerimizdi!

En mini pakete sahip olsam da Nat. Geo. Adventure gibi güzel belgesel kanallarımız da vardı. Gerçi HD kanalları izlettirmiyordu ama en azından abuk sabuk filmler de gösterse Planet Türk, Planet Sinema gibi film kanalları ile oyalanabiliyorduk. Bu film kanallarının görüntü kalitesi berbat da olsa arada sırada Türk filmi izlemek terapi gibi geliyordu. Halk Tv yoktu gerçi, tek tip yayın yapan kanalların aksine değişik şeylerden bahseden Ulusal Kanal vardı mesela, hiç yoktan iyiydi. Ülkede olup bitenlere muhalif bir pencereden bakabiliyorduk.

Yeniydi Tivibu ama teknik hata ile pek karşılaşmazdık. Bir şey olduğunda da müşteri temsilcileri acayip ilgi gösterir, sorunumuzu şıp diye çözerlerdi. Öyle ya tivibu, tivibu huhu diye şarkılarla yeni ürünlerini pazarlama aşamasındaydılar, müşteri memnuniyetine önem vermek zorundaydılar.

Ne zaman ki Tivibu yaygınlaşmaya başladı; tabiri caizse arkadaşların bitleri kanlanmaya başladı, hizmet kalitesi de yerlere düştü ne yazık ki. 

Önce kanalları tırpanladılar yavaş yavaş. Ulusal Kanal gitti, Planet Sinema gitti, Planet Türk gitti, en sevdiğim Nat Geo Adventure gitti. Bir ara reklam olsun diye bedava verdikleri FilmTv'nin gittiğini söylememe gerek yok sanırım.

Artık ezbere bildiğim şikayet numarası 4440375'i arayıp “bu kanallar neden yok artık?” dediğimde
 “Kem de küm, ee şey işte onların yerine Planet Pembe ve Planet Mutfak var” gibi saçma şeyler söylediler. Kardeşim yemek tarifi ve pembe dizi ile film aynı şey mi diyemedim, desem ne değişecekti ki?

Birdenbire “seç izle” klasörünü en mini pakete sahip, 9,90 (bu arada artık 12 ya da 13 gibi bir şey oldu bu fiyat, tam bilemedim şimdi, otomatik ödemede) ödeyen bizim gibi paryalara, aşağı tabakaya (!) kapatıverdiler ansızın. Bir sabah uyandık ve bedava filmlerimizin yok olduğunu gördük. Bedava film seçmeye kalktığımızda “bir üst pakete geçin” mesajı ile
 “hooop yassah hemşerim, paran kadar konuşacaksın” tavrını bize layık gördüler. Üstelik haber verme nezaketi hak getire! Aradığımda meşhur 4440375'i,
 “Ben Tivibu aldığımda bedava film izleyebiliyordum, ne oldu?” diye sorunca “işinize gelirse” nin kibarcası olan “ bundan sonra bu şekilde efendim” yanıtını aldım.

İyi kötü idare ediyorduk, çünkü dedim ya, çanak istemiyordum. Kablolu tv ile görüşeyim dedim; Türkiye'nin en büyük şehrinin en bilinen semtinin göbeğinde böyle bir hizmet yoktu maalesef! İşin komiği de bizim sokakta vardı, ama 125 metre ötedeki apartmanda bitiyordu döşenen kablolar; dolayısıyla kablolu tv'den yararlanamazdık.

 Hay bin kunduz! Yıl 2014! Çatıya eski tip anten mi koysak, yoksa tencere kapağı mı?


Son günlerde teknik arızalar öyle arttı ki Tivibu'da, insanın parasıyla rezil olması sanırım tam da böyle bir şey. Yazarken bile sinirden gülüyorum:

Sistem o kadar yavaş ki, kumandaya 5 yazıyorum mesela, beşinci kanala gideceğime kendimi 8 de buluyorum, algılamıyor kumanda komutlarımı, sanki Commodore 64 çağından kalmış!

Parasıyla film izlemek istedim dün, “kirala izle” klasörünü açtım.
 “Şu anda zaman detayına ulaşılamadığı için işleminizi yeniden yapın, kutunuzu açıp kapatın, olmadı 4440375'i arayın” mesajı geldi. Kutu açıp kapatmaktan ctrl-alt-delete ile iş yapmaya çalıştığım, külüstür bilgisayar reva görülen eski iş yerindeymişim dejavusu yaşıyorum, sinirler laçka ki ne laçka!

Efendi efendi şikayet hattını aradım yine de; otomatik ses “tahmini bekleme süreniz 1 dakikadır” demesine rağmen tam 14 dakika 25 saniye  beklemede kaldım. Tahmin edeceğiniz üzere kapattım telefonu. Şikayet hattında bekleme süremden de kazanıyor bu Ttnet diye düşünmemeye çalıştım; netekim sabit hattan yani Ttnet'den arıyordum, çifte darbe!

Bence benim gibi herkes şikayet ediyor ve bence pazar günleri telefona bakan eleman sayısı oldukça az. İyi de kardeşim en çok pazar günleri izlemiyor muyuz bu televizyonu..

Tivibu tivibu hu huuuu!

"Kategorilere ulaşılamıyor" diye bir hata var çok gülüyorum. Sanki doksanlı yılların bilgisayarları gibi..

Tivibu tivibu hu huuuu!

Zaten o kategorileri yapan arkadaşları da ayrıca tebrik etmek lazım. Kırmızı halı kategorisinin içinde alfabetik liste, ayrıca başka bir alfabetik liste daha! Nereye bakacağımı şaşırıyorum. Öyle karman çorman ki film kategorileri, ben mesela en mini paket sahibi parya sınıfı olarak hangi filmlere erişebileceğimi bilemiyorum. Tek tek bakmam lazım ki göreyim bana hangilerini izlettirmiyorlar.. Hangisi paralı hangisi parasız diye tek tek filmlere bakmak ise Çin işkencesi, insanı korsan cd'ye teşvik ediyor neredeyse! 

Bir de HD meselesi var ki anlamak mümkün değil. Bu Tivibu, Hd filmleri 2-6 TL ye kiralıyor güya ama bana HD film yassah! "Parasıyla değil mi kardeşim, niye izleyemiyorum HD film?" dediğimde ise “ bir üst pakete geç, daha çok öde” diyor.

İnat değil mi daha çok ödemiyorum. Beni aptal yerine koyarak bir üst pakete geçirtmeye çalıştıkları sürece de ödemeyeceğim!

TRT vergisini elektrik faturalarında yıllardır dayatan devlet, beni neden bunlarla muhatap bırakıyor sorusu ise ayrı bir muamma!

Bir kez bile açıp izlemediğim TRT için vergi veriyorum, üzerine dicibilmem ne, smart cart curt, tivibu huhu için ayrıca para ödüyorum, soygunun haddi hesabı yok!

minik kumandator?


Ya bir de şu kumanda meselesine değinmek istiyorum.
İlk aldığımda yaptıkları memnuniyet anketinde de söylemiştim. Bu kumanda ergonomiden fersah fersah uzak demiştim. Sağdaki televizyon kumandası, soldaki Tivibu kumandası. 

Tivibu kumandası neden bu kadar küçük? 
Cebimde mi taşıyacağım ben bunu? Hayır parmaklarım da incedir ve buna rağmen ben bu tuşlara ba-sa-mı-yo-rum! Tombul parmaklıların hali nicedir düşünmek bile istemiyorum, yanlarında çocuk bulundurmaları lazım bu kumandayı kullanabilmek için: 
- Orçun evladım, bas yirminci kanala.
- Çikolata almazsan olmaz dedeciğim..
Ya bu Tivibu yüzünden yeni nesil rüşvete alışıyor bir şey değil..
Abartmayayım durumu, hadi bastım diyelim zorlana zorlana, kumanda simsiyah! Karanlıkta tv izlemeyi severim ve akşamları bu kumandayı ışık olmadan göremiyorum. “Gidip ışığı açıp sonra da kumandayı kullanacaksam o zaman kumandaya ne gerek var ki? Madem kalkıyorum, gidip aletin üzerinden de değiştiririm kanalları eski Şaplorenz televizyonlar gibi” dedim geçen gün toplu şikayet ederken, “buna yapabileceğimiz bir şey yok” dediler.. Ya bari ileteceğiz ilgililere falan deyin, müşterinin gazını alın değil mi ama. Hani tüketim toplumunda müşteri her zaman haklıydı, her şey yalan! 

Aslında ben huysuz, olduk olmadık şeyleri şikayet eden şımarık biri değilim. Çağrı merkezlerinde zor koşullar altında çalışan arkadaşlara da olabildiğince nazik davranmaya çalışırım her zaman. Bu yazıyı yazmaktaki amacım öncelikle içimi dökmek, sonrasında ise belki Tivibu çalışanlarından biri bu “cinnet geçiren müşteri” yi duyar da hak verir diyedir. Yoksa rakip şirketten filan değilim yanlış anlaşılmasın. Ben sadece 2014 yılı teknolojisine yakışır bir tv hizmeti almak istiyorum kazıklanmadan, çok mu şey istiyorum?

Ha bu arada yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim, bildiğim kadarıyla başkalarında olmayan güzel bir özelliği var Tivibu'nun. Durdur izle, tekrar izle.. Bütün kanallardaki dizi ve programları hafızaya alıyor, bir hafta oradan izleyebiliyorsunuz. Ama nedense Cnbc-e dizileri hariç! Orada kaliteli diziler olduğu için olabilir mi? Bilemiyoruz, Tivibu böyle uygun görmüş!
 "Durdur İzle" ise süper bir özellik gerçekten de, 90 dakika canlı yayını dondurabiliyorsunuz.. İyi de benim anlayamadığım şey şu:
 Rekabet çağında iken neden dicibilmem ne, smart cart curt gibi platformlar da bu teknolojiye geçmiyor ve neden sırf bu "durdur izle" cazibesi yüzünden Tivibu'nun onlarca hatasını sineye çekmek zorunda kalıyoruz?

Dijital platform yöneticileri uyuyor mu?7








97 yorum :

  1. Güldürdün beni yine tebessüm meleğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızgınlığım ile güldürebilmişsem güzel olmuş:)

      Sil
    2. 10 Temmuz akşamı Tivibu dan 22. Kanaldan trt1 den veya 4. Kanaldan Avrupa şampiyonası finalini seyredemedim. Saat 22.10 da tivibuyu aradım. (444 5 375) Toplamda 15 dakika müşteri hizmetlerini bekleyip konuştuğum bayan bu sorumu teknik bir arıza var diyerek çözemedi. (Kayıtlardan araştırılabilir) Ben para ödediğim Tivibu dan trt1 için seyredemeyip yan odamda parasız uydu alıcımdan cam gibi TRT 1 i bedavaya izledim. Böyle saçmalık böyle rezalet ancak Tivibu da olur. Müşteri memnuniyeti kocaman sıfır. Hiçkimseye tavsiye etmiyorum bu tivibuyu ve herkeslere duyurucam bu rezaleti

      Sil
  2. Ahh bu televizyon işi, malesef ki değnek hesebı... Biz de Digiturk kullanıyoruz, evimizden servis çıkmıyor, haftada üç gün bizdeler, hala hiçbir sorun çözülmüyor, her şey için fazladan para isteniyor, şikayet kaydı açsan şikayetlerin siliniyor, düzgün bir muamele görmek yok, hepsinde bir "istemiyorsan iptal et kardeşim, allla allaaa" modu... Hepsi birbirinden beter bunların...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımız kara mizah olmuş artık, ağlasan mı gülsen mi durumları..
      Nereye başımızı çevirsek bir "yersen!" durumu mevcut.
      Bence sorun bizlerde, koyunsu yapımızda!

      Sil
  3. O kadar kızdırmış ki sizi tivi bu ortaya sanat eseri çıkarmanıza vesile olmuş:D Ben lise sonda iken bu tivbu yetkililerinin olduğu bir konferansa gitmiştim :D Orada söz hakkı alıp soru sormuştum hatta ... Türkiyenin internet alt yapısı kötü ve siz internet üzerinden televizyon diyorsunuz yayını diyorsunuz :)) Zor bir işe değil mi bu proje demiştim. Cevap olarak da 5 yıl içinde projeyi devreye sokacağız o zamana kadar internet alt yapısını da geliştiririz. Gelin görün ki :D internet alt yapısı yine kötü . Projeler devreye giriyor ama yetersizlikler çözülmüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde yazamasaydım içimde kalacaktı, yazdım rahatladım.
      Dediğim gibi alternatif olmadığı için "işine gelirse" durumu söz konusu şu anda. Aynı hizmeti başkaları da vermeye başlamadan sanırım kendilerine çeki düzen vermeyecekler. İşte en çok da buna sinir oluyorum, mecburiyet dayatmasına..
      Bak yine sinir oldum:))

      Sil
  4. Tivibu dan ben de şikayetçiyim. Arka arkaya o kadar telefon gelmesine rağmen bağlatmadım ama halen tivibudan şu kadar aylık bedava kazandınız, şöyle iyiyiz böyle iyiyiz diye arıyorlar. Birkaç hafta önce her gün arıyorlardı en sonunda telefondaki vatandaşla kavga ettik. Her seferinde ilgilenmiyorum dediğim halde yine aranınca sizin bu kayıtlar çöpe mi gidiyor diye bağırıverdim. İstemiyorum kardeşim anlamak bu kadar mı zor? Teledünya dan izliyorum tv yi. Evet bir çok kanal yok maalesef ama bozulmuyor da. Bende halime şükrediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuz kurtulmuşsunuz, teknolojilerini yenilemedikleri sürece uzak durmak lazım. Ben maalesef öylece kalakalmış durumdayım, bakalım ne olacak aramızdaki kara mizah ilişkisi:)

      Sil
  5. Inanirmisiniz ayni sorunlarla ablam cildiriyordu ben abartiyor zannediyordum. Kolay gelsin vallahi buyuk sabir gerektiren durumlar bunlar. Cok guzel dokmussunuz duygularinizi kagida. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir çözüm bulduğum zaman ablanıza da kopya veririm merak etmeyin:)
      Aslında çözüm belli, bir kampanya yapıp topluca tivibu yu bırakmak:)

      Sil
    2. Cok dogru bir uygulama olur vallahi aklinizla bin yasayin. Birlikten kuvvet dogar diye bosuna dememisler. Sevgiler

      Sil
    3. Sonuna kadar katiliyorum
      Simdi acilmiyor ve milli mac izleyemeyecegim

      Sil
  6. Dijitürk'ü yıllarca kullandım. Dijitürk plus kutuda Dur-İzle, HD yayın, kaliteli belgesel kanalları, dizi max, sinema paketi v.s hepside var. Kutuyu ister 350-400 tl gibi bir rakama alabildiğiniz gibi, isterseniz kullandığınız sürece kiralayabiliyorsunuz. Ucuz etin yahnisi yavan olur diye boşuna dememişler. Dijitürk'te parayı ödersen hepsi on numara. 1-2 yıldır 3D yayın kanalından da 3D film keyfi yaşayabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ısrarla çanak kullanmak istemiyorum. Çanağıyla kablosuyla görüntü kirliliği.
      Ve ayda 80-90 TL tv ye vermek bence büyük saçmalık.
      Kaliteli ve ucuz kablolu yayınların yaygınlaşması gerektiğini düşünüyorum . Bakalım nereye kadar direneceğim:)

      Sil
  7. Tivibu tam bir saçmalık bir dijitürk her eve yeter

    YanıtlaSil
  8. bende tivibu magdur kervanina katildim sanirim kizlar en güzeli hemen iptal ettirmek...

    YanıtlaSil
  9. Smart tvlerin birçoğunda durdur izle özelliği var. Bir flash bellek takıp bunu uygulayabilirsiniz. Hemde 90 dk flan deil flashın boyutuna göre çok küçük alanla çok uzun kayıtlar yapabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  10. Anlattıklarınız televizyon kumandasına kadar aynı.. Resmen içimi okumuşsunuz sanki. Bütün problemler bende de aynı, eğer Tivibu bu sorunları düzeltebilirse işinin hakkını verebilecektir diye düşünüyorum. Evde kablolarla uğraşmaktansa dediğiniz gibi bunlar daha iyi ama keşke benimde dediğim gibi işlerinin haklarını verseler. Seç izle açıyorum açtığım şey açılana kadar 5 kere kapanıp yeniden açılıyor şu şey.. Neyse bende sinirlenmeye başladım ve iyi ki bu sorunları dile getirmişsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben bu yazıyı 24 şubat 2014'de yani neredeyse 1 sene önce yazmıştım, ve maalesef değişen hiçbir şey yok. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim şimdi...

      Sil
  11. Bende tivibu magduruyum 3ay oldu baglatali daha bir gün adam gibi kullanamadim bu nasıl bir iştir !!! , sec izle, tekrar oynatma sorunları var ekran donuyordu şimdi ise cihaz hiç açılmıyor pişmanım! Pismanim pismanim !!!!! Başka cihaz alsaydim daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  12. Ayrica cihazin cok eskidir artik. Ariza kaydi olusturarak yeni cihazina ve ERGONOMIK kumandana tamamiyle ucretsiz ulasabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tivibu'yu tamamen bırakıp uyduya geçtim, bedava hd kanal izlemenin keyfini çıkarıyorum artık :)

      Sil
  13. Bende bu sabah bir açtım baktım favori listemde 4-5 sinema kanalı eksik SinemaTV 1001 SinemaTV Aksiyon SinemaTV Aile vs. SineTV ler haricindeki sinema kanalları uçmuş.

    Tivibu sitesinde hala var gözüküyor bu kanallar ancak o liste eski gibi çünkü SineTV Karnaval SineTV Karnaval 2 tivibuda olmasına rağmen listede yok bazen 1-2 günlüğüne bazı kanalar gidip tekrar geliyor İnşallah bu da öyle bir sorundur.

    Bu bahsettiklerim Tivibu GO içindir arkadaşlar, kutulu olan bende yok orada durum farklı olabilir. Çoğunlukla belgesel kanallarını natgeo, discovery gibi izliyorum ara sıra filmlere bakıyorum ama neden azalsın kanallar şimdi ttnetin politikası belli bu kanallar 1-2 aylığına kalkar sonra tekrar eklenir bizden de bunları izlemeniz için falanca paketi almanız lazım diye para talep edilir. Yada efenim sizin tüylerinizi yola yola bitiremedik o yüzden tivibu ev hizmeti verek ayda 30 liralık olandan o kalan tüylerinizi de yolalım da diyebilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi, başlangıçta kanallar var,sonra bir bakıyorsunuz hepsine ekstra ücret istiyorlar. Uyduya geçtim kurtuldum ben, tavsiye ederim size de ..

      Sil
  14. Aslında haklısınız ama ben tvyi tvde izlemediğimden genelde laptop, mobil telefonda vb. izlediğimden uydu kullanamıyorum haliyle, ayrıca bazı kanallar uyduda yok sanıyorum, belgeselimi izlerken çekiliyorum kendi başıma sessiz rahat izliyorum. Umarım ülkemizde hizmet veren despot şirketler bir an önce adam olurlar ama sanmıyorum devlet vatandaşını yolunacak kaz olarak gördükten sonra şirketler hayli hayli görür de yolar da devlet arkamızda olmadıktan sonra..............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok şey var ki değişmesi gereken...

      Sil
  15. Saçma ötesi ve saçma ötesi yorumlar . Kısacası şakşakçı hocanın şakşakçı öğrencileri. Hiç trt izlemezmis vah vah vah . Kumanda büyük olsa neden bu kadar buyuk ne yapacagız bunu , kucuk oluncada parmagim basmiyor . Alma kardesim seni kimse tutupta silah zoruyla tivibuya ,digiturke , dsmarta goturmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Zamanında reklamlara kapılıp aldım Tivibu'yu, zaten ihtiyacım da vardı. Sonrasında yaşadığım sıkıntılar arttı ve iptal ettirdim. Yaşadığım deneyimi burada paylaştığım için neden bu kadar sinirlendiniz anlayamadım. Siz bir üründen memnun kalmayınca şikayet sitelerine falan yazmıyor musunuz? Biraz sakin olsak toplum olarak, eleştirileri anlayışla karşılasak, keşke bizim gibi düşünmeyenlerin varlığını da kabul etsek, ne güzel olacak dünya öyle değil mi?
      Sevgiler...

      Sil
    2. Benim dedigim bunlar boş elestri her firmanın belli başlı saçmalıkları var . Digiturk bana 2 lira icin icra takibi baslatacagini soylemisti zar zor ödedik . Napalım lig maçları digiturkte kahveye gidip izliyoruz yine . Hic bir yere digiturk bana 2 tl icin icra takibi baslatti demedim . Bu dersten sonrada dsmarti aldim bana 4 lira borclari cikti almadim bende hediyem olsun diyip alsam bankaya hesap isletim ucreti diye gidecek. Bu tip digiturk dsmart tivibuyu iyi sekilde arastirip almak lazim benim demek istedigim kisacası budur. Benden de sevgiler.

      Sil
    3. Gecen hafta tivubu uydu super paket aldim goruntu super ayna gibi otur sacini tara tek fark fiatllar dsmartta ayda 22milyon full paket uyesiydim 9sene kullandim avrupaligi sampiyonlarligi laliga olmayinca bi espirisi kalmadi sirf hazirlik maclari icin tahatutu 3 sene uzattim mac hastasi oldugumuzicin simdi hazirlikkarsilasmasi oldugu zaman dsmarti aciorum uefa sampiyonlar ligi oldugu zamanda tivubuyi aciorum 2 si bi arada

      Sil
    4. @fatih, süper paket alınca full hd tabii ki:) Sorunsuz keyifli izlemeler o halde :)

      Sil
  16. aynı şekilde almıyorum bir üst paketi tivibudan başka çaremde yok direnioyrum hala :) bu arada artık seç izlede 300 film varsa 15-20 tanesi ücretsiz ve onları bulmak için tek tek bakmak gerekiyor hiç anlamadığım şey bu tivibu yetkilileri bu şikayetleri görmüyorlarmı ? bence elde ettikleri gelir bunun önüne geçiyor adamların kafası rahat gün geçtikce daha fazla kişi tivibuya geçiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi UEFA maçlarını da yayınlayacaklarmış, iyice burunları havaya kalkar. Amaçları kalitei hizmet verip hak ettikleri parayı kazanmak değil ki, sadece para kazanmak!

      NEyse ki ben artık uyduya geçtim, kafam rahat:)

      Sil
    2. Ütopyanın akşamki bölümleri yok gece bakamıyorum.

      Sil
    3. Tivibu'da 'yetkili' var mı acaba?!Herşeyden önce,bunu araştırmanızı,hatta mümkünse, deneyimlemenizi tavsiye ederim,yoksa benim gibi mağdur duruma düşebilirsiniz,düşmemek şans eseri sayılabir!

      Sil
  17. Tekrar izlede yayınlar ertesi gün düşmüyor.ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Özellikle ütopya

    YanıtlaSil
  19. Özellikle ütopya

    YanıtlaSil
  20. BİR İNSAN NEDEN TİVİBU ALIR Kİ KURDUR ÇANAGINI İZLE SIRF KABŞO OLMASIN DİYE BOŞUNA PARA ÖDEMEK ? ZENGİN İŞİ

    YanıtlaSil
  21. Selamlar, şikayetinize rastgele denk geldim. Ben Tivibu satış danışmanı olarak çalışan biriyim. Yorumlarda ''Artık uyduya geçtim'' ibareniz mevcut hayırlı olsun. Ancak bilinki her geçiş döneminde bu tür mağdur kullanıcılar olabiliyor. Tivibu her ne kadar 6-7 yıllık bir sistem olarak bilinse de TV üzerinden daha yeni yeni oturdu. Şuan herşey düzeltilmiş durumda. Paketler bile 2 adete düştü. Sinema Paketi 15 TL, Süper Paket 29 TL :)HD yayın için halen ekstradan 5 TL isteniyor. Herşeyde olduğu gibi Tivibu'da da herşey zamanla oturacak. Üslup bozmadan güzel bir dille şikayetinizi kendi bloğunuzda yayınladığınız için ayrıca teşekkür ederim. Birşey lazım olursa arslanburak.bozdag@ttdanismani.com adresinden ulaşabilirsiniz. İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Şikayetimi dikkate alıp yanıtladığınız için asıl ben teşekkür ederim. Dediğiniz gibi biz ilk alanlar biraz cefasını çektik, sefasını birgün belki sürebiliriz. Uyduya geçtim geçmesine de ne yalan söyleyeyim bütün aksamalarına rağmen hala o kayıtları özlüyorum. Karar değiştirip tekrar dönersem birgün direkt sizi arayacağıma emin olabilirsiniz. Bu arada herkes o kadar uslüp bozuyor ve normal insa gibi eleştiri yapamıyor ki, ben kendime yakıştıramıyorum, selamlar :)

      Sil
  22. Uslup bozmamaya çalışıyoruz.Ama 5 gündür tivibu internet tlf yok 4440375 i arıyoruz.Bakım var deniyor.Ne zaman bitecek bilen yok.Yetkili yok.Şikayetimi iletin diyoruz iletemiyoruz diyorlar.Ne işe yarar müşteri hizmetleri telefonda bekletip fatura yüksetmeye mi sinirlerimizi bozmaya mı yarıyor.Bizimde bir sabrımız var.En iyi reklam tavsiyedir.Yaşadıklarımı herkese anlatmaya başladım.Kimseye tavsiye etmiyorum.Biz de tivibuyu birakacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu anda uydudan gayet memnunum, kaçırdığım dizi ve filmleri internetten izliyoum, fatura yok, arıza yok, sinir yok, stres yok :)

      Sil
  23. 28 Şubat cumartesi Tivibu başvurursun da bulundum araya pazar girmesinden dolayı bana pazartesi salı geleceklerini söylediler ben salı çarşamba müsait olduğumu belirttim salıya uygundur diye not alındı. Fakat salı gelen giden olmadı çarşamba öğlen aradım müşteri hizmetlerini o da bana çarşamba saat11 e randevu verildiğini konu hakkında tarafıma bilgi verilmiş olması gerektiğini söyledi ben de şahsıma bir bilgi verilmedi üstelik o saatte gele giden veya gelmeden arayan olmadığını beyan ettim tekrar not düşeceğini söyledi. Perşembe cuma müsait olmadığımı bu işin bir hafta sürmesinin saçma olduğunu beyan ettim fakat çarşamba da gelen olmadı bende cumartesi olmadan tivibuyu iptal ettireceğim adam ürünü getirirken bu kadar nazlanıyorsa ürün ne kadar iyi olur varın siz tahmin edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, cidden son derece sıkıntılı bir süreç yaşamışsınız. Ben artık uydudayım rahatım, size de tavsiye ederim.

      Sil
  24. Avrupa Şampiyonlar Ligi maçlarını izlemek için zorunlu olarak Tivibu'ya abone oldum.Aylık 39.-TL ödemeli 2 yıllık abonelik.Maçlar başladıktan sonra bir de baktık ki maçların çoğunu TRT1 şifresiz olarak veriyor.Ne oldu bizim abonelik haklarımız?Herkes bedava izliyor,biz para ödüyoruz.Sayın Lübnanlı büyük patrona sesleniyorum:Lütfen uluslararası şifreli yayıncılık ilkelerine tam olarak uyun.Türkiyeli müşterileri tahkir etmeyin.Konuyu açan 'evde yazar'a teşekkürler...

    YanıtlaSil
  25. Allahım keşke bunları 3 gün önce okusaydım , tivibuya ağzımdan evet çıktığı güne şu 3 günde lanet ediyorum. artık geçti sanırım gelip kurdular. evimde kablo tv vardı ve ben beni ısrarla arayıp söyle güzel böyle güzel diyen arkadaşa tamam dedim. internet olmadığı için hiç bişey yapamıyoruz tabi sadece 20 dandik kanala para verecek olmam baya canımı sıktı oynattıkları filmler milattan önce resmen çok pişmanım bide anlayamadığım aradıklarında internet olmadığı söyledim. ama iş müşteri kandırmaya gelince o sorun değil bu sorun değil deyip geçiştiriyorlar. bana vizyona giren filmleri 1 hafta sonra izleyebileceğimi söylediler. bende hangi ruh halindeydim bilmiyorum böyle bişeyle beni kandırabildiler. film tutkunu olduğumdan mı yoksa işte olmanın verdği gerginliklemi bilemiyorum.şuan bana tivibuyu açıkla derseniz tvnin yanında duran dandik bir kutu ve dandik kumandası. mecbur katlanacaz 24 ay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. Bazen insan bulunduğu ruh halinde, dediğiniz gibi iş stresiyle falan telefon pazarlamacılığına kanabiliyor. Ben de bir keresinde öyle bir anımda sigorta satın almış, sonra aklım başıma gelince iptal ettirmiştim. Bidiğim kadarıyla Tüketici Hakları'nda "Cayma hakkı" diye bir madde var, araştırın belki vazgeçebilisiniz 15 gün içinde...

      Sil
  26. 15 günü geçti tabi gelip kurmaları vs vs randevu sistemleri bile düzgün çalışmıyor. 16:00 randevu veriyorlar saat 1 de arayıp geldik diyorlar. Şimdi iptalini istedim 3 gündür ilgileniyoruz diyorlar birde kullanmadığım birşey için 100 küsür lira ödeyeceğim araştırmadan asla tamam dememek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, ben bu yazıyı neredeyse 2 sene önce yazmıştım, demek ki değişen hiçbir şey olmamış tivibu cephesinde... Uydu aldım, kafam rahat şu an, tavsiye ederim. Film ve dizi izlemek için interneti kullanıyorum, bu sayede tv'ye ekstra para ödemekten de kurtulmuş oldum.

      Sil
  27. Biraz araştırıp kullanmayı düşünüyordum.. sizin gibi akıllı tüketiciler sayesinde bilgilendirme amaçlı yazdığınız ve keriz durumuna düşmek istemeyenlere bir ikaz olarak gördüm. Kafamda şüphe kalmadı ..teşekkürler evde yazar ve saygılı yorumcuları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ikaz değil aslında iç döküştü, aradan geçen bunca zamanda maalesef hizmet kalitesinde bir iyileşme olmadığını ben de gelen yorumlardan gördüm ve üzüldüm aslında. Neden kendilerini geliştirmediler ki?

      Sil
  28. Ben hala iptal süreciyle uğraşıyorum bana sorarsanız aman ha uzak durun derim. kurulum ücretini ay ay böleceklerdi birde ekstra ilk ay faturasına yansıtmışlar şikayette bulunduktan sonra iade edeceğiz diye mesaj atmışlar farketmesem nolacaktı ki aldıkları parayı aslan haketmiyorlar. yetkili birini bulamayıp 40 kişiye durumu anlatmakta cabası uzak durun kafanız rahat olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, gerçekten sinir bozucu bir şey yaşadığınız, bir rakipleri çıkmadığı sürece bu şekilde davranmaya devam edecekler belli ki!

      Sil
  29. Merhaba.
    Bende kısıtlı tv seçeneklerim arasından tivibu' ya üye olma gafletinde bulundum. Türk Telekom ile ortak kampanyası vardı. İnternetle birlikte 59,90 tl olan kampanya cartı, curtu , ev telefonu bağlantı ücreti... derken rakam şu an 100 tl ye denk geliyor maalesef.
    Yazınızı tebessümle okudum. Tivibu mağduruyuz ama yine de beni gülümsetmeyi başardınız. Teşekkürler :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı iki sene önce yazmıştım, ne acıdır ki Tivibu'da herhangi bir gelişme ve düzelme olmamış bu sürede. Yorumlara bakıyorum da aynı sıkıntılar devam ediyor, iyi ki kurtulmuşum diyorum:
      Sevgiler.

      Sil
  30. Digiturk'ten sonra uydu gerçekten ilaç gibi geldi. En azından paramızla rezil olmuyoruz televizyon izlemek için. Ama internet konusunda malesef birkaç tekel firmanın insafına kalmış durumdayız. Siz ne düşünüyorsunuz internet sağlayıcıları ve AKK denen saçmalık konusunda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben Tivibu'dan ayrıldıktan sonra ttnet'i tamamen bıraktım. Uzun süredir Turknet kullanıyorum ve AKK'yı 75 gb'a çıkararak rahat ettim :)

      Sil
  31. Tivibu ya abone olurken. 24 ay taahüdüme tüm belgesel ve sinema kanallarını izleyebileceğini söylediler
    Fakat 1 Ay sonra sinema kanallarını kapattilar pis yalancılar. Aklı olan Tivibu ya geçmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olabilir ki böyle bir şey, taahhüdnamenin resmi bir hukuku yok mu? Tüketici mahkemesine başvursanız belki bir faydası olabilir...
      Geçmiş olsun.

      Sil
    2. Valla kardeş bizede öyle dediler 2 ay sonra sinema kanalları gitti seç izlede yok son haftalarda tekrar izlede çalışmıyor elimizdeki tek şey uydu kanallarını kullanmak tek avantajı çanaksız işte ama her ay parasını çatır çatır almayı biliyolar

      Sil
  32. Benim 23 gündür tivivbubu bozuk ve hergün 20 kere arıyorum hiç bir sonuç yok sürekli behanelele yok borcunu var borcum olmadığı halde yok askıya alın mis yok dondurdunuz mu bir Modem deyisecek gelip deyistirmiyorlar ücretsiz halini var dediler 22 gündür surunduryuyorlar 4440375 aradım parayla olursa hemen takla dediler yoksa sisdemde görünmez dediler sikamet etmek istiyorum kimse muhatabı biz deyil iz diyorlar peki kim ozaman ama buişin peşini bırakmam 22gun oldu ne internet ne televizyon var bukadar rezil bir durum olamaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok sinir bozucu bir durum. Ben uyduya geçtim, bütün dertlerim bitti.

      Sil
  33. Tivibu uydu taktirdim 17.50 tl aylık hic bir porblem yok belgesel kanalları harika sinema kanallarida fena değil parasına göre cok iyi

    YanıtlaSil
  34. bi yeni sürüm çıkardılar.. 'bilgisayarınızda şu eksik, bu eksik^! ya ben mi arıcaaam yaa bunu?! 3, 4 gün aradım buldum.. yaa bu nedir? nasıl bi amatörlük.. takılıyo, sorun çıkartıyo ha bira.. şikayet edicem, inanın, girdim siteye; 'bir iki cümle kuracağım^bi kutucuk bulmak için yarım saatimi harcadım.. hee ey.. (dicektim ki, teknik elemanlarınız kimlerse, çıkarın hepsini işten! diyemedim.. ve artık diyorum ki: 'şikayeim yok'.. yarından itibaren, 'hadi bana güle güle!!!'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılır gibi değil, bunca yıldır bir adım bile ilerleyememişler gördüğüm kadarıyla... Dünyayı bilinçli tüketicler kurtaracak, hatta "tüketmeyiciler" desek belki daha doğru olur :)

      Sil
  35. (dostum, az önceki yotuma isim yazmayı unuttum, 'sinirimden'.. muhterem arat.... sağol.. )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi çok iyi anlıyorum, hiç önemi yok. Sakin olun, biran önce şu dertten bir kurtulun, sonrasında da benim tavsiyem bedava uydu:)
      Selamlar...

      Sil
  36. Merhabalar.
    3 aydir tivibu kullanicisiyim.Aylik 19 tl.Ayrica tivibugo hediyesi vardi onuda aktif ettiler.2 ay sonunda hediye olan go paketine birseyler oldu ve halen izleyemiyorum.Musteri temsilcileri ile gorusmelerimiz halen devam etmekte.Artik akraba olduk ve ailece gorusmelere bile basladik:)
    Sozum ona gercekten problemli bir platform.Bundan evvel 6 yil Dsmart kullandim.Simdi huzurlarinizda kendilerine tesekkur etmek istiyorum.Tivibuya gore gercekten iyi imisler.Sikayet basvurularima 1 ay sonra donebildiler
    Sordugumda yogun olduklarindan sikayet ettiler.
    Ozetle lutfen girmeyin.kanmayin.aldanmaayin.sinirleriniz bozulmasin.Normal uydu vericileri ile tatli huzurlu tv keyfinizi yasayin.paranizla rezil olmayin diyorum.
    Saglicakla kalin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, uyducular kulübüne hoş geldiniz :)
      Ben de tivibudan önce yılarca dijiturk kullandım, hemen hemen hiç sorun yaşamamıştım. Ama yine de pişmanım. Neden derseniz televizyonda dakikalarca reklam izleterek zaten para kazanıyorlar. Üzerine bir de aylık abonelik parası ödemek bence çok mantıksız. Var mı uydu gibisi...Umarım uydudan da kira almaya kalkmazlar...

      Sil
    2. Ben tivibu ilk çıktığında iki sene boyunca kullanmıştım o zaman ev telefon u kullanıyorduk internet tivibu ev telefon u hepsini tt net den alıyordum kurulum ev telefon ü üzerinden yapılmıştı. Ev telefonunu iptal ettirince hepsini birden kapattım. Digitürk e geçtim. Yalnız digi yede bakıyorum açıkcası alt tarafı bir national geografic izlemek için her ay o kadar para vermek iştemiyorum Artık bende açıkcası tivibu lu seç izle li özellikle yoga dersleri veren spor bölümünden tanıştığım kundalini yoga ayrıca işten eve gelince sabahları verilen sağlık spor programları nı tekrar izleyebilmek seç izle de ailecek huzurla izlediğimiz (çocukluğumuzdaki bölümleri) ve daha birçok artısı ile tekrar tivibu bağlatmaya karar verdim !!! Dedim ya on sene önce ilk çıktığında bağlatmıştım yıkarda yazan sorunların hiçbiri ile karşılaşmadan çok uygun bir fiyata izliyordum ayrıca tivibu yu . Yine ne yalan söyleyim sırf seç izle spor da ki kundalini yoga heidi 🙈😊 Johnny bravo (en sevdiğim çizgi film🙈😊) ayrıca sabahları hanımlar için sağlık spor güzellik reçeteleri verilen çok iyi programları tekrar izleyebilmenin yanı sıra daha hoşuma giden kendi içeriğinde onca faydalı Programı izleyebildiğim için national geografic de dahil olmak üzere fiyatı uygun olduğu için ve ben iki sene boyunca hiç sıkıntı yaşamadığım için düşünüyordum !!! Fakat yukarıdakileri okuyorum geçen hafta da üç defa fülan müşteri hizmetlerini aradım sorduğum sorulara tatmin edici cevaplar alamadım sanki her telefon da konuştuğum kişinin iş yerindeki ilk günü gibiydi nerdeyse tivibu mu o ne diyeceklerdi şimdi fikrimi değiştirdim sanırım balkonuma bir çanak alıp ücretsiz tv izlemeyi düşünüyorum 🙈🙈

      Sil
  37. 19.12.2016 tarihinde TİVİBU bağlattım eve. aynı günün akşamı bozuldu. görüntüde mozaiklenme ve donmalar. ayrıca yıllardır kullandığım internette kesintiler olmaya başladı. aynı gün müşteri hizmetlerini aramama rağmen bir hafta oldu halen gelen giden yok. Hiç ilgilenmiyorlar. Teknik destek diye bir şey sakın beklemeyin. paranla rezillik inanın. ben diğer sunucuları da kullandım. sakın ama sakın TİVİBU ALMAYIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciden bu devirde bu kadar kötü hizmeti anlamak mümkün değil, sizin adınıza üzüldüm..

      Sil
  38. Gerçekten tivibu kullanmaya başladığım güne lanet olsun.Bu kadar kötü bir hizmet görmedim. Aldığı paralar haram olsun.

    YanıtlaSil
  39. lleCKE (llecke1616@hotmail.com)13 Ocak 2017 07:34

    2014'ün başında açılan konunun altına 2017'nin başına kadar, halâ şikayet ve nefret yorumları geliyor. Bu bile "SÖZDE" yayın platformlarının rezaletini ispatlamaya yeter. Paralı platformlar sadece "bir tek" konuda çok iyidir, o da vatandaşı abone yapmak, bu konudaki kalitelerine dünya çapında laf söyleyen olamaz.
    Abone olup faturaya bağlandığınız andan itibaren:
    -Kurulum,
    -Kutu/uydu alıcısının kalitesi,
    -Uzaktan kumandanın kalitesi,
    -Menülerin kullanımı,
    -Kanallar/yayınlar/programlar hakkında bilgi,
    -Yayın saatleri bilgilerinin doğruluğu,
    -Kanalların kalitesi,
    -Müşteri hizmetleri,
    -Telefonla bağlanıp hizmet alma,
    -Problemsiz/keyifle yayın izleme ve daha sayamadığım birçok konuda, bilin ki "KALİTESİZLİĞİ VE İLKEL ÇAĞI" yaşayacaksınız.
    Faturayı/parayı siz ödediğiniz halde, "esir kampında yemek veren komutan" tavırlarıyla: "-Bunu bulduğunuza şükredin, dua edin hiçbir yayın vermeden paranızı almıyoruz." tarzında yaklaşımlara hazır olun.
    İlk abone olurken hiçbir zorlama olmadığı için ve kendi rızanızla abone olduğunuz için, ne kadar kötü ve kalitesiz hizmet verirlerse versinler, sizi sadece para ödemeye mahkum, "sağmal inek" olarak görmelerine hazırlıklı olun.
    ÇÜNKÜ SONUÇ OLARAK 24 AYLIK TAAHHÜTÜ VERDİNİZ VE ARTIK ONLAR SİZİN İÇİN "HİZMET SAĞLAYICI" DEĞİL, SİZ ONLAR İÇİN "PARA SAĞLAYICI"SINIZ.
    Bu yasal soygunculara karşı koyacak, yaptırım uygulatacak, hizmet kalitesini yükseltmelerini sağlayacak, kaliteli hizmeti değil de parayı amaçlamarını engelleyecek ciddi bir oluşum/topluluk/kurum/kuruluş vs. varsa beni de dahil etsin, mail adresim: llecke1616@hotmail.com
    (Not: Çok iyi bildiğim 3 platformu puanlayayım ki belki kötünün iyisini seçmenize yardımcı olur:
    Tivibu: 10 üzerinden 2 (berbat ötesi)
    Digiturk: 10 üzerinden 4
    DSmart: 10 üzerinden 7)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel özetlemişsiniz durumu. Çok merak ediyorum, acaba "paranla rezil oluyorsun" deyimi başka ülkelerde de bizdeki gibi anlamlı mıdır? Ne yazık ki sadece televizyon yayıncılığında değil, birçok alanda benzer durumları yaşıyoruz...

      Sil
  40. ben 17,5 TL'lik tivibu sinema paketi bağlattım hem dizi hem sinema hem de belgesel kanallarını izliyorum. Üstelik kaçırdığım dizileri istediğim zaman izleme imanı ayrı bir keyif. Şahsen brn çok memnunum eski bir digiturk kullanıcısı olarak

    YanıtlaSil
  41. Tivibunun bu saydığıbız özellikleri sizin teldvizyonunuzdan vs vs kaynaklanıyor tivibu gayet güzel sorunsuz ve hızlı takılmadan 2 yıldır hd olarak çalışıyor bir kex bile müşteri hizmetlerini aramadım

    YanıtlaSil
  42. Mizacınızı çok beğendim.Yazılarınızı okumak isterim.Var mı yazdığınız bir yer?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekür ederim, şimdilik sadece bu blogda yazıyorum :)

      Sil
  43. Rezil ki ne rezil! Yaklaşık 1 yıldır internetin sürekli kesildiğinden, tivibu da donma ce mozaiklenerek olduğundan şikayet ediyorum ve abartısız 35-40 kez aramışımdır fakat ilgilenen tek bir kişi olmadı! Telefonda bağırıp çağırıp hakaret etm noktasına kadar geldim fakat İnan'ın hiç bir yerine takıp ilgilenen yok! Paramızla rezil rüsvan olduk resmen! Önceleri az da olsa bir ilgi vardı. Fakat şimdi dinleyip yarabbi şükür diyip kapatıyorlar ve kapatıl o kapatış! Ayıp Ayıp!! Madem yapamıyorsunuz bırakın kardeşim bu işi yapacak adamlar yapsın!! Arayacağız sizi diyorlar yalan! Asla arayan olmuyor! Ara da aradık sizi ulaşamadık diye yalandan mesaj atıyorlar! Mesaj ulaşabiliyor da arama nasıl ulaşamıyor 24 saat açık olan telefona onu anlamıyorum! Kısacası rezilin ötesi! Haksız yere insanlardan aldıkları o paralar çıkar bir yerlerinden ona hiç şüphem yok!!! Gerekli yerlere de yazılı şikayetimi bildirip dava mı da açacağım haksız yere aldıkları paralarımı geri almak için! Benden aldıkları sinir stres ve üzüntülerimi geri nasıl alabilirim bilemiyorum fakat!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, uyduya geçmekle ne kadar iyi yaptığımı bir kez daha anladım... İnanın kafam artık çok rahat, size de tavsiye ederim.

      Sil
  44. selamlar.. 2,5 saatlik tivibu plus abonesiyim:) akşamüstü bağlandı.ancak fırsat bulup inceleyebiliyorum...digiturk yağmurdan dolayı giden yayınıma 35 tl servis ücreti isteyince taahütüm dolar dolmaz koşarak uzaklaştım kendilerinden.14 yıllık aboneyim birde ..kadir kıymet bilmiyo domuzlar.ekipmanlarını teslim ederken bayilerine onca sinirime rağmen ben bile bi buruldum.. onnarda tık yok..napayım hadi saçım gidiyoruz dedim..hııı-hh havalı havalı attırıp saçlarımı çıktım ordan .tivibu yorumu yapmak için çok çömezim farkındayım..şimdilik kutusunu da kumandasını da sevdim diyim ne diyim :) yıl oldu tabe 2018 ağustos tivibu yalayıp yutmuştur teknikdi altyapıydı falan umuduyla.. az da olsa keşke bi araştırsamıydım kiee diye en hafifinden (şimdilik ) pişmanlıkla huzurlarınızdan ayrılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Bozmayın moraliniz, ben bu yazıyı yazalı neredeyse beş sene olmuş; belki de her şey düzelmiştir.
      İlerleyen günlerdeki yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

      Sil
  45. Tivibu fitması dolandırıcılık üzerine kurulmuş para dubarası arayıp ücretsiz kurulum memnun olmadığınız taktirde hiçbir ücret talep edilmeyecektir diye söylüyor lar sonrasında memnun olmayınca iptal etmek istediğinde üçretçıkıyor 300 lira

    YanıtlaSil