23 Haziran 2019 Pazar

Bugün benim doğum günüm



Bugün benim doğum günüm. Seçimle ilgili metafor yaptığımı düşünmesin kimse. Bugün benim geçekten de doğum günüm.



Bir şey bekliyor muyum? Evet bekliyorum. Madem doğum günümde seçim yapılıyor, o halde seçimin sonucu gönlüme göre olsun istiyorum.

Evet, bugün benim doğum günüm; kimin arayıp kimin aramadığını gerçekten umursamıyorum. Eskiden çetelesini tutardım, eğer listemdeki kişilerden biri aramazsa üzülürdüm. Hatta ağladığım bile olurdu. Artık öyle değil. Her geçen sene zamanın süzgecinden geçen arkadaş, dost, beni önemseyen kişi artık ne derseniz deyin, işte o insanların sayısının giderek azaldığını düşünüyorum. Her doğum günüm kendime giden yolu daha da kısaltıyor sanki. Belki de yolun en kısaldığı an, ben olma bilincinin en yüksek olduğu andır ve yok oluştur. Bunu kimse bilmiyor, ben de bilmiyorum.

Bugün doğum günüm evet. Sosyal medyada doğum günü fotoğrafı yayınlamayacağım yine. Hiç öyle bir şey yapmadım zaten. Pembiş balonlar ve kutu kutu hediyeler de olmayacak. Niye olsun ki! Bugün benim doğum günüm, içimde hiç bir kıpırtı yok! Coşku yok, şımarma isteği yok. Oysa her doğum günümde kendimi özel hissederdim. İnsanın yaşı ne olursa olsun doğum günleri özeldir derdim.

Bilmiyorum, hele şu seçim bir bitsin sağ salim. Hele şu üzerimizdeki ağır baskı bir kalksın. Hele şu yorgunluk bir geçsin. Belki her şey daha güzel olur o zaman...








26 yorum :

  1. Nice cıvıl cıvıl, kıpır kıpır, gezmeli tozmalı, şarkılı kitaplı, dost sahbetli, sarılmalı, kalkahalı, sağlık, huzurlu, mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne güzel dilekler bunlar :)

      Sil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun evde yazar (: Hayat önünüze hep sürprizler çıkarsın her şey daha güzel olsun diye...

    YanıtlaSil
  3. Size bir de şarkı armağan ediyorum <3
    https://m.youtube.com/watch?v=JXz4Z2mpwZQ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem Karaca'dan "Hep Kahır Hep Kahır, Bıktım be" çok güzel şarkı, teşekkür ederim, ruh halime çok uygun oldu :)

      Sil
    2. Çok sevdiğim bir şarkıdır, en çok;
      kokun İstanbul gibidir,
      gözlerin İstanbul gecesi,
      kısmı..
      Rica ederim :)

      Sil
  4. Teşekkürler, Cem Karaca üstattır, şarkılarını severek dinlerim ben de.

    Kahırsız günlerimiz olsun artık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Doğum gününüz kutlu olsun. Nice güzel, sağlıklı ve huzurlu yaşlara... Bugün unutulmayacak bir gün olacak bizim için de. Oğlumun nişan töreni vardı, gözümüz kulağımız İstanbuldaydı. Hamdolsun her şey çok güzel oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yeni nişanlılara ömür boyu mutluluklar dilerim :)
      Sabah çok depresif bir ruh halinde yazdım bu yazıyı. Akşam Ekrem Bey hediyemi vermeseydi öyle devam ederdi doğum günüm. Neyse ki yüzüm güldü, hep böyle olsun, hep gülelim. Kardeşçe, dostça yaşayalım:)

      Sil
  6. Doğum gününüz kutlu olsun.. daha mutlu, daha özgür, her şeyin daha güzel olacağı yarınlar sizin olsun. İyi ki varsın.. Birbirimizi yüzyüze görmesekte benim için çok değerli bir arkadaşsınız. Selamlar.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, blog dostukları gerçekten de sahici dostluklar oluyor. Siz de öylesiniz

      Sevgiler, selamlar.

      Sil
  7. Her ne kadar gecikmiş bir kutlama olsa da, kutlu olsun doğum gününüz :) En güzel doğum günü hediyelerinden birini İstanbul verdi size. Ne şanslısınız ;) Gönlünüzce olsun her şey, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıya bakıyorum da şimdi, öyle kaotik bir gündü ki o gün, ne hissedeceğimi şaşırmıştım. Neyse ki İstanbul nefes aldı da doğum günüm neşeyle sonlandı :)

      Çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  8. ayyy bu yıl çok gez o zamaaaan :)

    YanıtlaSil
  9. Ben epeydir bloğa uzaktım, o yüzden geç gördüm yazını, nice yıllara, sağlıkla, mutlulukla, huzurla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın, ben de epeydir bloga bakmamıştım; geç yayınladım yorumunuzu.

      Çok teşekkür ederim, sevgilerimle :)

      Sil
  10. Geçmiş doğum günün kutlu olsun! ^-^

    YanıtlaSil