22 Ekim 2013 Salı

Bumerang Yarışması'nda oylarınıza talibim!



Aslında yarışma başladığında başvurup başvurmama konusunda emin olamadım. Benimkinden çok daha eski, çok daha güzel, çok daha fazla takipçisi olan, çok daha faydalı bloglar varken kazanma şansımın çok az olduğunun farkındaydım..

Ama yarışma heyecanını yaşamadan, olayın dışında kalmak da istemiyordum.. Başvurdum, tam da bayram seyehatindeyken başvurumun onaylandığı haberiyle sevindim.
Şimdi efendim, naçizane oylarınıza talibim..

OYLAMA İŞLEMİ ÇOK BASİT!
Aşağıdaki resme tıklıyorsunuz, karşınıza gelen ekrana cep telefon numaranızı yazıyorsunuz. Sonra da cep telefonunuza gelen doğrulama kodunu oylama ekranına yazıyorsunuz. Hepsi bu kadar! 
OYLAMA İÇİN ÜCRET ÖDEMİYORSUNUZ!

CEP TELEFON NUMARANIZ,
HÜRRİYET GAZETESİ GÜVENCESİNDE

3.KİŞİLERLE PAYLAŞILMIYOR!

Bakalım Evdeyazar, ne kadar çalışkan bir blogmuş, hep birlikte göreceğiz..

Oylarınız için şimdiden teşekkürler:)

Bumerang Ödülleri Oy Ver!

10 yorum :

  1. Benden sana 3 oy :) Ben de En Tarz Blog kategorisinde yarışıyorum benim de neredeyse hiç şansım yok ama bir umut :) Desteklerinizi bekliyorum hepinizin. Sevgiler.

    http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/53853.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman benden sana oy geliyor şimdi:)
      Sevgiler:)

      Sil
  2. samimiyetiniz ve vizyonunuz hak ediyor :) size oy vermekten kendimi alıkoyamayacağım :))

    YanıtlaSil
  3. Kazanma şansının az olduğunu düşünsen de sürprize de hazırlı ol derim :) Oy işlemi tamamdır.Bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bakalım birlikte göreceğiz:)

      Sil
  4. selam evde yazar, ilk zamanlarından beri takip ettiğim bir yazarsın. Gelişmeyi çok iyi görebiliyorum. Bu sene olmayabilir ama moralini bozma ilerliyen zamanlarda cok daha başarılı olup ödül alacağına eminim..

    bende uzman kategorisindeyim ama kimse geocaching konusunda uzman olduğumu görmüyor :(
    püfürt...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hatta bu bloğa ilk üye olanlardan biri de sizdiniz, unutur muyum:) Bu da demektir ki uzman kategorisinde oyumun gideceği yer belli:)

      Sil
  5. Yemek konusunda yazsaydınız bence ilk üçe girmiştiniz :) Oy işlemi tamamdır umarım kazanırsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yemek konusunda yazan bloglar çok popüler, haklısınız :) Benimkisi sadece yarışma heyecanını yaşamak, oy için çok teşekkür ederim:)

      Sil