19 Mart 2014 Çarşamba

19 mart sayıklamaları!!

19 mart

Anlatıyorum bakın; 19 mart bugün, hava güzel mi güzel.
Dağlarına bahar gelmiş memleketimin” şarkısını söylemek istiyorum.
Bahar bir adım geliyor, iki adım kaçıyor.
Ne yapsam, nasıl etsem?
Açayım diyorum meclis tv'yi, usul tartışması fasa da fiso!
Fasulyeden teyyare, selam söyle o yare.
Fasulye yeşil mi kuru mu bilmiyorum..
Belki çalı, belki yeşil, belki de şeker ayşe!
Zavallı fasulye, ne bilsin ona ne anlamlar yüklediğimi!
Fasulyeyi ararken,
Ben giderim Mersin'e, herkes gider tersine” diyesim geliyor, klişe deyip vaz geçiyorum.
Nesine yar nesine, ölürüm ben sesine, bir daha vursa idi nefesim nefesine
Diyor usta, beynimde
Bu kirli, bu yoz, bu şekilsiz ortam türkünün saflığında bile eriyip gidemiyor!
Huy kurusu, tahta kurusu, vişne kurusu...

Saçmalıyor!” diyorsunuz, “ne diyor böyle?” diye kızıyorsunuz.
****
Bugün 19 mart!
Tarihe not düşüyorum...






10 yorum :

  1. bugun 19 mart bugun de canim skliyor..

    YanıtlaSil
  2. hayallerimi gerceklestirmeli.. ya da hayatimi degistirmeli bunlari yapabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli değneğim olsaydı seve seve yapardım:)

      Sil
  3. Güzeldi bu :D Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayana sivrisinek saz demişler, ne güzel söylemişler:)

      Sil
  4. Bu gün de geçti gitti. İster ağla ister sızla...

    YanıtlaSil
  5. ortamın kendisi zaten şu anda "fatal error" vermekte bizler de arada kısa devre yapacağız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa devre yapmamak için saçmalama hakkımı kullandım ben de:)

      Sil