3 Şubat 2023 Cuma

Evde Yazar 10 Yaşında!

23.Ocak.2013’müş tarihlerden. İlk yazımı yazmışım. Başlığa da “İlk Merhabam ve Hayallere dair.” demişim. Açtım ve duygulanarak okudum az önce. Ne kader acemice, ne kadar çekinerek, ne kadar heyecanlanarak ve ne kadar çok noktalama ve boşluk hatası yaparak yazmışım. Ve ne kadar çok iki nokta yan yana (..) kullanmışım. Yazı burada…Yazar olmayı hayal etmişim, hayal etmeye devam ediyorum hâlâ.

Hayalimde her yaştan, her cinsten, her sosyal seviyeden insanla bu blog ortamında buluşmak var…

Ne kadar güzel olurdu; yüzünü görmediğim bir sürü insanın oluşturduğu bir zincirde halka olabilmek."

 demişim bloga dair. Bak işte o oldu. Blog sayesinde yüzünü görmediğim, ama yakından tanımış kadar olduğum, yani öyle hissettiğim, acaba şimdi ne yapıyor diye düşündüğüm, ailelerine ve evlerine kelimeleriyle konuk olduğum bir sürü arkadaşım oldu blogosferde. Hem de dünyanın her yerinde bu arkadaşlarım. Zaman zaman yorumlarla fikir alış verişi yapıyoruz; zaman zaman mesajlaşıyoruz. Birbirimizden bir şeyler öğreniyoruz, birbirimizi merak ediyoruz. Bundan daha güzel kazanım olabilir mi? Zaten arkadaşlık da bir tür zihinler arası yolculuk değil mi? Evde Yazar olmasaydı sizlerle nasıl bu kadar yakın olabilirdik?


Dile kolay; 10 sene geçmiş aradan. Kocaman 10 sene!

Hâlâ amatörüm blog dünyasında, en çok da bunu seviyorum. İlk zamanlar, bir yazı yazdığımda sabah kalkar kalkmaz yorumlara bakardım. Ve gelen yorumlardan acayip mutlu olurdum. Biliyor musunuz, hâlâ öyleyim. Bir yazı yazmayagöreyim, sabah ilk işim bilgisayarı açıp yorumlara bakmak oluyor. Eskiden, daha da acemiyken Google Analytics, Alesta falan değerlere bakardım, her sene blogumun doğum gününü kutlama yazılarında istatistiklere yer verirdim. Şu kadar izleyen var, şu kadar yorum var, yok alesta sıralamam şu falan diye… Şimdilerde umursamıyorum böyle şeyleri. Çünkü gerçekten de tek hedefim yazmak. Ve yazdıklarımı okuyan birileri varsa ve güzel yorumlar yapıyorlarsa değmeyin keyfime. Gerisi hakikaten boş.

Kimler geldi, kimler geçti blog dünyasından. Kimileri blog yazmayı bıraktı ve yıllar sonra İnstagram’da ya da Twitter’da karşılaşınca sanki eski bir dosta rastlamış gibi oluyoruz ya, işte bu durum; blog dünyasını bilmeyen birinin anlayabileceği bir şey değil. Biz burada sahiden alternatif evren yaratmışız meğer kendimize. Ne iyi olmuş; ne iyi etmişiz de birbirimizi takip etmeyi akıl etmişiz. Aferin bize, kocaman hem de…

Bir de şu 10 yıl için söyleyeceklerim var. İşten ayrıldıktan sonra açmıştım bu blogu.  Sonra, 2017’de tekstile tekrar dönünce pek de zaman ayıramamıştım son beş yıl.  Yıllar yılları kovaladı ve şu an yine ayrıldım işten.

“Bak sen şu kadere” diyesi geliyor insanın... 10 yılın sonunda hâlâ buralardayım işte. Bakalım hayat daha neler getirecek önüme.

İşte böyle…

O halde nice 10 yıllara Evde Yazar, sakın yalnız bırakma beni hayat yolculuğumda…

Ve sizler de iyi ki varsınız sevgili blog dostlarım; sizler de yalnız bırakmayın beni buralarda...

Sevgiyle, 

26 yorum :

  1. Evde Yazar bir marka blogdur benim için. Nice senelere :) Bir de iki nokta kullanımı yanlış mı? Bir ara ben de kullanıyorum. Bir köşe yazarında görmüştüm de kullanmıştım. Sonra bıraktım kullanmayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin, çok teşekkür ederim, öyle görüyorsan ne mutlu bana :) Bir ara araştırmış ve yanlış olduğunu okumuştum. Bence gözü rahatsız ediyor, ama her an kurallar değişiyor biliyorsun, TDK'yı karıştırmak lazım.
      Sevgiler

      Sil
  2. Tebrikler, yazıların artması dileğiyle daha nice on yirmi otuz senelere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler; artık işsiz olduğuma göre bol bol zamanım var; bir de ruh halim düzelirse bıktırana kadar yazabilirim :)

      Sil
  3. Merhabalar.
    Ne güzel! Tebrik ederim. Bir yerde sabredip, on yıl beklemek ne kadar güzel bir şey! Daha nice on yıllara sağlıkla, huzurla devam etmenizi diliyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Çok teşekkür ederim. Buralarda hep beraber nice on yıllar geçirelim dinozor blogger'lar olarak:) Selam ve saygılar...

      Sil
  4. ayyyy ciciiii ciciii işallah yıllarca birlikte olcaaaz torunlarımız olcaaak hihihi :) heycan ben de hep aynııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hep birlikte olacağız senelerce. ÖZellikle Deep sen burada olduğun sürece zaten dağılsak da toparlanırız:) Heyecanımız yüksek, ruhumuzun gençliği var :))

      Sil
  5. Yazı dolu nice güzel seneler olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkürler, otuz sene yetmez kırk sene buralarda olmak var, hep birlikte :)

      Sil
  7. Tebrik ediyorum, daha nice on yıllar ve bol yazılar olsun.

    YanıtlaSil
  8. Sizi 10. yaşınızda tanımak varmış demek ki :)) Tebrik ederim, yazılarınızı okumak için sabırsızlanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte blogun büyüsü bu :) Teşekkürler, keyifli okumalar :)

      Sil
  9. Geç tanıştım blogunuzla, hayıflanıyorum. Nice nice senelere. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin blogunuzla yeni tanıştım, olsun bugüne kısmetmiş :) Teşekkürler bu arada :)

      Sil
  10. Nice on yıllara evdeyazar. Sizinle aynı dönemde blog açmış birisi olarak bu sabırlı duruşunuzdan dolayı sizi tebrik ediyorum. Eğer blogumu yanlışlıkla silmemiş olsaydım bende on yıllık blogger olabilirdim ama sağlık olsun . Bu yolda sabır çok önemli ve bu sabrı göstermeniz yeni blog açan arkadaşlara örnek olacaktır diye düşüyorum. İyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç yanıtladığım için çok özür dilerim. Sizi hatırlıyorum, öğretmendiniz yanılmıyorsam, çok keyifli bir blogunuz vardı ve benim çoğu yazıma motive edici şahane yorumlar bırakırdınız. Ne demişler, blog dünyası küçük, yıllar sonra bile karşılaşır insan :) Vay be, 10 sene... Üniversiteden arkadaş gibiyiz bir çok blogger'la :) Şahane bir duygu bu, o yüzden yazmaya devam. :) Bu arada teşekkürler, sevgiler.

      Sil
    2. :) Gözüme toz kaçtı sanırım. Öğretmen olduğum doğru , yanılmadınız. :) Dediğiniz gibi yazmaya devam edin . Belki beni motive edersiniz ve bende tekrar yazabilirim.

      Sil
    3. Hatta hafızam beni yanıltmıyorsa coğrafya idi branşınız, atama bekliyordunuz. Bence hemen şu anda o eski tatlarda yazmaya başlayın. Belki de benim bu yorumum evrenden size mesajdır hocam :) Sevgiler.
      Not: Göze kaçan tozlar güzeldir, insan olduğumuzu hatırlatır :)

      Sil