23 Haziran 2023 Cuma

Bugün Doğum Günüm, Okuyan Herkesten İstediğim Bir Hediye Var :)



Bugün benim doğum günüm. İnsan böyle günlerde karışık şeyler hissediyor. Hüzünleniyor, beklenti içine giriyor, çok beklerse hayal kırıklığı yaşıyor, az bekledikleri ararsa çok mutlu oluyor, kendini özel hissetmek istiyor, yeterince özel hissettirmezlerse kırılıyor, çok özel hissettirirlerse duygulanıp ağlıyor, hediye beklemem diyor ama birisi hediye verirse çok mutlu oluyor, kendi içine düşüyor, bu dünyada bunca yıl ne işe yaradım diye kendini sorguluyor, acaba birilerinin kalbine dokunmuş muyumdur diye merak ediyor, kalbine dokunduğu kişilerden iki çift güzel söz duymak istiyor, hatta her ne kadar reklam olsa bile bankalardan oradan buradan gelen doğum günü mailleri ve mesajları ile bile seviniyor.

Böyle karışık bir dünya duygu arasında gidip geliyor insan, doğum günlerinde.

Bugün de benim için tam ifade edemediğim, aklımın karman çorman  olduğu, kalbimin harman olduğu bir gün… Bir inip bir çıkıyor duygularım, her sene olduğu gibi…

Madem on senedir burada blogdaş olduk, bir şekilde yoldaş olduk; o halde bugün sizden hediye istiyorum.

 İstediğim hediye şu:

Beni ne kadar zamandır takip ediyorsunuz, yazılarımı okumak size ne hissettiriyor, beni nasıl biliyorsunuz?

Yazın bana, bol bol, uzun uzun yorum yazın bugün. Bana gıcıksanız yazmayın ama; güzel şeyler duymaya ihtiyacım var, çünkü bugün benim günüm... 

 Yazacağınız güzel mesajlar, ne zaman kendimi yalnız hissetsem, dönüp okuyacağım gizli bir rehber olacak, beni sadece doğum günümde değil, hep ama hep mutlu edecek…

Sevgiyle ve elbette umutla ve güzel hayallerin gerçekleşmesiyle geçsin bu yeni yaşım…

İyi ki varsınız blog dostlarım...


32 yorum :

  1. Musmutlu yıllar dilerim :) Sağlıkla, neşeyle, huzurla..
    Seni pandemiden beri takip ediyorum :) Yazılarındaki ince mizaha güldüğüm, hakikaten yaa ne saçma işler olmuş dediğim, fikrine katılmadığım zamanlarda ise karşı görüşü iyi ifade ettiğini yani temiz oynadığını düşündüğüm için okuyorum. Samimi ve tutkulu diyeceğim ama tam uymadı yani yazdığın konuda passionate bulduğum için de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ilk hediye senden geldi:) Ben de sanırım aynı dönem seni takip etmeye başladım, yazılarındaki samimiyeti, dolu doluluğu seviyorum. Hediye isterken bunu belirtmemiştim ama ben im de hediyem aynı soruyu yanıtlamak olacak :) Sevgilerimle çokk mersi efenim :)

      Sil
  2. Mutlu yıllar olsun. Yıllardır takip ediyorum sizi. Eğlenceli ve zekice yazılarınız keyif verdiği için takip ediyorum. Güzel yazılara devam edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, oo bugün bu güzel yorumlarla tatlı tatlı şımaracağım :) İyi ki hediye istemişim:)
      Ben de sizi yıllardır takip ediyorum. Hemen hemen her yazıma yaptığınız yorumlar beni çok mutlu ediyor ve motive ediyor, bunun için tekrar teşekkürler. Hep birlikte nice yıllara :)

      Sil
  3. Mutlu seneler , bloğunuzu uzun zamandır takip etsem de kaç sene oldu tahmin yürütemeyeceğim. Blog okumağı seviyorum bir de kendim yazabilsem çok güzel olacak. Güzel paylaşımların olacağı bir yaş diliyorum sizlere .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bence yazmaya devam edin. Blog sayesinde ne güzel hediye alıyor insan; bakınız ben :)

      Sil
  4. Merhaba doğum gününüz kutlu olsun. Ne zamandır takip ediyorum hatırlamıyorum kendi bloğum yok ama okumayı seviyorum arkadaşlarım gibi görüyorum artık şahsen tanımasamda. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim. Blog dünyasında kurduğumuz bu dostluklara gerçekten de paha biçilemez. Sevgilerimle 🌺☺️🙏

      Sil
  5. Doğum gününüz kutlu olsun, nice mutlu senelere :)))
    Sizi yaklaşık bir senedir takip ediyorum. Takip ettiğim bir blogger'a yaptığınız yorumu çok nahif bulunca bloğunuzu da incelemiş çok beğenmiştim yazılarınızı. Yazılarınızı okurken yaptığınız benzetmeleri çok yaratıcı buluyorum ve esprili diliniz hoşuma gidiyor. Buradaki dostlarımdan biri olarak görüyorum artık sizi ve bloğunuzu. :) Yazmaya devam edin lütfen. Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Annabell, ben de sizi sevdiğim bir blogun galiba Handan'ın blogundaki yorumdan görüp blogunuzu ziyaret etmiş ve severek takibe almıştım. Dilinizi seviyorum, sizi kendime benzetiyorum, siz de yazmaya devam edin lütfen :)
      Esprili yazılarımı ben de seviyorum, yazarken hem eğleniyorum, hem de haşlama taşlama yapıp içimdeki tortuları tatlı tatlı akıtıyorum gibi oluyor. Bazen duygusallığın dibine vurup aşırı içe dönük yazdıklarım da var ama onlar az :) Beğenmeniz beni çok mutlu etti. Blog dünyasındaki dostlarım arasındasınız siz de, çok çok sevgiler.

      Sil
    2. Lütfen her doğum gününüzde bunu yapalım, kendimi çok iyi hissettim :))

      Sil
    3. Gerçekten mi, ne güzel olmuş. Evet bence de yapalım, ben de kendimi çok iyi hissettim, hatta bu yorumdan sonra daha iyi hissettim ☺️🪶🕊️✨🎉🧿🌱

      Sil
  6. Yeni yaş kutlu olsun, güle güle kullanılsın; sağlıkla..:)

    Kendim ettim kendim buldum: bulduğum günden beri de ilgiyle takip ediyorum. Memnunum yani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de sizi (iyi ki) bulduğum günden beri büyük bir zevkle takip ediyorum, aşırı memnunum 😊☘️

      Sil
  7. Blogunu ilk defa okumaya başladım ve takibe aldım

    YanıtlaSil
  8. Açıkçası ne zamandır takipteyim bilmiyorum. :)
    Ama yazılarını okumak benim için keyifli. Zati şu sıralar keyifli gelmeyen yazıları okumuyorum. Hoş eskiden beri okumam. Artı yorum da yapmam. Çok sık gelmiyorum zaten uzun süredir. Okuduğum yazı bana kendinden yorum yazdırmalı. Yani sırf yorum yapmak için yorum yapmak bana göre değil. Mesela buraya hiç zorlanmadan aklıma gelen şeyleri yazabiliyorum. Bence önemli olan da bu.
    Üstelik bu yazı ruh halime çok yakın.
    Doğum günün kutlu olsun.
    İnşaallah okuduğunuz mutlu olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim, çok mutlu oldum yorumunuz için. Bu işi iyi ki akıl etmişim, yazıya gelen yeni yorumlar sayesinde her gün doğum günü ruhum tazelenmiş oluyor 😊Ben de sizi uzun zamandır takip ediyorum. 2013'de blogu ilk açtığım zamanlar bile olabilir, emin değilim. Ama biliyorum orada bir yerde "Uyuşuk Hayalperest" var. Eski dostlar gibiyiz blog ortamında, ne şahane bir şey yapmışız burada olmayı sürdürmekte. Sağolsun Google'cığımız:)
      Ben de sırf yorum yazmak için istesem de yazaymıyorum, en fazla kuru bir "teşekkür" olabiliyor bazen.
      Çok teşekkür ederim, ruhlar yazılarda buluştuğu sürece satır aralarında mutluluğu yakalarız bir şekilde; sevgiler 😊🎉🌱🌼

      Sil
  9. Henüz yeni tanıştım değerli bloğunuzla. Geç oldu ama iyiki de tanımışım diyorum. Keyif veren, akıcı, gülümseten yazılarınızı okunmaya değer görüyorum. Siz de iyi ki varsınız. :)

    Doğum gününüz kutlu olsun. Bol kahkahalı, sağlıklı, dolu-dolu gezili, nice mutlu yaşlar diliyorum size. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel ve motive edici yorumunuz için🙏☺️ Ben de sizin blogunuzu yeni keşfettim ve emek verilmiş güzel yazılarınızı okumaya devam edeceğim, sevgilerimle ☺️🌺🌼

      Sil
  10. doğum günü çocuğuuuuu kutlu olsun :) minareden atlarım doğum gününü kutlarım :) uzun zamandır okuyorumdur herhaldesi :) senin yazılarını leman, uykusuz, penguendeki mizah yazılarına benzetiyorum :) komik, cynical :) iyi yaniii seni okumak güldürüyor bu da bencesi en güzel şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep niye gelmedi diye merakla bekliyordum :) Hoş gelmişsin be ya :) Çok teşekkür ederim, senden böyle bir iltifat duymak beni aşırı mutlu eder :) Ben de seni çok uzun zamandır okuyorum. Bence sen blog dünyasının samimi bir CEO'sun, sensiz asla olmaz, iyi ki varsın, teşekkür ederim bu arada 😊🌼🧿🎈

      Sil
  11. Merhabalar.
    Ağzınızın tadı bozulmasın. Doğum gününüzü kutlar; sağlıklı, huzurlu ve mutlu yıllar dilerim.
    Sağlıcakla ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için Recep Bey, size de sağlık ve esenlikler diliyorum🙏🌸🌺😊

      Sil
  12. Nice senelere. Blog dünyasına ilk adım attığım zamanlardan beri biliyorum seni Evde Yazar :) 2014 yılında yazmaya başlamıştım. Google'da blog aramalarında ilk rastladıklarımdan biriydin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de o zamandan beri seni biliyorum, vay be 9 sene olmuş :) Blog dostlukları böyle de kalıcı işte 🙏😊 O zamanlar bloglar önemliydi, Bumerang bizi çok destekliyordu, hemen hemen her gün yazardım. Evet iyi ki hatırlattın gururlanayım biraz. Alexa değerlerim çok yüksekti🎊🎖️ şimdilerde pek ilgilenmiyorum,sanırım Alexa da kalktı 😊 Blog Hocam çok aktifti, blog konusunda her gün yeni bir şeyler öğreniyorduk. Bana nostalji yaptırdın, sen de çok yaşa, sevgiler 😊🎉

      Sil
    2. Sen de beni biliyormuşsun ben de gururlanayım o zaman :)

      Sil
    3. Kesinlikle gururlanabilirsin, hepimiz dinozor blogcuyuz artık, umarım yıllar boyu devam eder. Google'a da sevgilerimi ileteyim yeri gelmişken :)

      Sil
  13. serim:
    kendin için bir şey istemenin pek makbul sayılmadığı bu coğrafyada, kıymetli yazar büyük bir cesaret örneği göstererek okurlardan bir şey istiyor. okuyucular için küçük, kendisi için manevi yönü büyük bir hediye. üstelik parasız pulsuz, madensiz metalsiz iki bilek hareketiyle ve 29 latin harfiyle unutamayacağı birkaç samimi ve yalın cümle.
    o vakit bize de davete icabet etmek ve bu isteği geri çevirmemek düşer.
    .
    düğüm : sarı-turkuaz renklerle yazın demiş bol bol sayın yazar. mesela ne vakittir takiptesiniz, beni nasıl bilirsiniz (töbe haşa) nerden geldiniz ne kadar süreyle kalacaksınız, yazılarımı okumak sizde taşikardiye mi sebebiyet veriyor yoksa yaprak kımıldamayan nemli bir yaz günü halet-i ruhiyesi mi oluşturuyor? nedir, mesele nedir?
    işbu sorulara şahsım adıma cevaplarım şöyledir sayın sahip;
    efendim ben kendim zatı şahsınızı sanırım 2018 yılından beri takipteyim. çünkü ve zira artema gibi açılıp kapanan eski yorumlarımda 2018 büyük istanbul otogarında yorumunuzu gördüm geçmiş gün. ve sanırım bloglar arası çok dolanmayı sevmeyen biri olarak sizin blogumu takibe almanızdan mütevellit iade-i ziyarette bulunmuş ve kalıcı olarak yerleşmişim izleyiciler pencerenizin bir köşesine. o gün bugündür de rss aracılığıyla feedly'e düşen mizah ve zeka bakımından yüksek oktanlı yazılarınızı takip ederim. okurken bazı gülerim. bazı hah ben de aynını düşünüyorum derim.
    son tahlilde okurum, izlerim ama çoğu kimselere olduğu gibi çok gerekmedikçe pek yorum yazmam. kaldı ki beşiktaş vapurunu yahut sekiz vagonlu metroyu kaçırdığım gibi esas günü yine kaçırmışım. lakin geç olsun ama en güzeli olsun :) parolasıyla ancak bir ay sonra (haziran-temmuz) yazabildim. lütfen kabul buyurun.
    .
    çözüm : sevgili evde yazar, 23 haziranın doğum günün olduğunu bize yazılı olarak bildirdiniz. yapılan araştırmalar sonucunda doğum gününüzü kutlamama engel bir durumun bulunmadığı tarafımdan tespit edilmiş olup ben de blogger'ın bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak doğum gününü kutluyorum. sağlık ve mutlulukla nice yaşlar diliyorum. umarım en güzel doğum günün bu yılki olmuştur. (olmadıysa da artık bu kadar değerli blogcunun ve en çok da zatı alimin uzuuuuun yorumundan sonra olduğunu varsayıyorum :P)

    sevgi, saygı ve esenlikler..
    m.s.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben gerçekten, nasıl desem, hiç böyle şeyler yapmam ama; demek yapmam lazımmış ki, -bu kadar kendimi sevindirmeyi başardığımdan ötürü- yüreğime ve zekama sağlık demek istiyorum. Şimdi diyeceksiniz ki, hayırdır, ne iş böyle kendi kendini güzellemeler falan? Niye olmasın ki, efendim niye olmasın. Olric, haksız mıyım ama ? Kendime gerçekten şahane mi şahane doğum günü hediyesi vermişim, teşekkürlerin en bi öz bi ama en en iyisini hak etmiyor muyum? Üstad Mithad A. Selim gelmiş, bana böyle şahane güzel bir yorum yazmış; hem de serim, düğüm ve çözüm bölümü olan, araları doldursan film olur nitelikte... Yani ben şimdi, şahsım olarak, teşekkürlerin en güzelini hak etmiş olmuyor muyum ☺️
      Sevgi, saygı ve çok mutlu insanın en içten gülümsemesiyle efenim, kabul buyurunuz😊🎉

      Sil
  14. Ay ben geç kalmışım ama iyi ki doğdun demenin zamanı olmaz :) İyi ki doğmuşsun, iyi ki bloglar sayesinde hayatıma girmişsin tatlı kadın. Akıcı ve gülümseten ve düşündüren yazılarında yüreğimden geçenleri görüp yalnız olmadığımı hissetmek çok iyi geliyor. Nihayet buluştuğumuz için de çok mutluyum. E bi doğumgünü buluşması yapalım biz de ben sana bunları yüz yüze söyliim. Pastalar benden :)

    YanıtlaSil
  15. Geç kalanlar sayesinde defalarca doğum günü coşkusu yaşayabilmek çok güzel bir şey; o nedenle nema problema 😊Ben de seni bloglar sayesinde tanımaktan son derece memnunum. Galiba 7 senedir falan takip ediyorum. Yazılarındaki sıcaklık, o her daim eğlenebilen tatlı ailen ile hep yüzümü gülümsetiyorsun. Yılbaşında kartlar gönderdik birbirimize, hatta sanırım bir kere senin çekilişinde hediye de kazanmıştım. Ve buluşma ile de taçlandırdık nihayet onca paylaşımı, bence de ne iyi yaptık🙏😊🧿Tamam ayarlayalım yeni buluşma, pastaya gerek yok, gönüller bir olsun ☺️🎈🎉

    YanıtlaSil