24 Aralık 2013 Salı

Firststeps sponsorluğundaki hediye çekilişimizin sonucu belli oldu!

Blog yazarları için YENİ YIL SEPETİ, bloğu olmayanlar için sürpriz hediyelerden oluşan çekilişimiz sona erdi.
İlk kez çekiliş yaptığım için ben de en az katılımcılar kadar heyecanlıydım. Bu güzel hediyelere sponsporluk yapan Firststeps'e tekrar teşekkür ediyorum.


1- HEDİYE SEPETİ ÇEKİLİŞİNİ KAZANAN:

Çekiliş bloglarını çıkardığımda 27 blog katılımı ve ek haklarla birlikte 156 katılım hakkı arasından wmaraci/cekilisaraci ile kazanan takipçimiz Denizinsarkısı bloğunun sahibi +DENİZ YILDIZ  oldu, kendisini tebrik ediyorum, yeni yılın bol şans getirmesini diliyorum.



2- SÜRPRİZ HEDİYELER ÇEKİLİŞİNİ KAZANAN:

Sepet haricinde minik sürpriz hediyeler vereceğimiz ikinci çekilişimizin kazananı ise 21  katılımcı arasından, AYŞE YERSİZ  oldu. Kendisini de tebrik ediyorum, hep şanslı olmasını diliyorum..


KAZANAN TALİHLİ TAKİPÇİLERİMİZ'in gün içerisinde iletişim bilgilerini evdeyazar@gmail.com  adresine  bildirmelerini rica ediyorum.

İlk çekilişimde beni yalnız bırakmayan tüm blog dostlarına teşekkür ederim, heyecanlı çekilişlerde tekrar görüşmek üzere diyorum..

Şansınız hep açık olsun..

14 yorum :

  1. Tebrikler kazananlara

    YanıtlaSil
  2. çok katılımlı başarılı bir çekiliş oldu. tebrik ederim
    umarım daha güzel daha katılı yüksek çekilişler yaparsınız...
    selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bir dahaki sefere şartlar bu kadar ağır olmayacak ve eminim daha çok katılım olacak:)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün ya da en geç yarın sepetiniz kargoya verilecekmiş,umarım beğenirsiniz, sevgiler:)

      Sil
  4. Kazananlara hayırlı olsun. Böyle bir çekilişe katılmak bile heyecanlıydı benim için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans işte, başka sefere umarım, sevgiler:)

      Sil
  5. Merhaba
    Çok sevindim Twitter üzerinden bilgilerimi gönderdim
    kampanya için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size sepet değil ama yeni yılı anımsatan küçük sürprizleri olacak sponsorumuzun, açıkçası neler gönderecek ben de bilmiyorum, umarım beğenirsiniz, sevgiler:)

      Sil
  6. Kazananları tebrik ederimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi dahaki sefere belki de şans güler belli mi olur, sevgiler:)

      Sil
  7. merhaba birde süpriz hediyelerinizde var demişsiniz blogunuzda çekilişi yaparken o yokmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürpriz hediyeler için ayrıca bir çekiliş yaptık ve Ayşe Hanım kazandı o çekilişi de :)

      Sil
  8. Merhabalar 5 senedir içiyordum şu zıkkımı şuan 4. Günüm önceden bırakmaya çalışmıştım 2 hafta felan sürmüştü tekrar başlamıştım ama bu sefer öyle olucak gibi düşünmüyorum ve aksine işin en garip tarafı iştahsızlık başladı tek korkum bu şuan bişeyler yesem midem bulanıyor ama pes etmeyeceğim niyetim ve kararım kesin bırakmak isteyen arkadaşlarıma büyüklerime gerçekten tavsiye ederim aldığım nefesin bilr önemini anlıyorum artık..

    YanıtlaSil